*;CANDY STORE MAGAZINES
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 190
المشتركون
+324 ساعات
+267 أيام
+2630 أيام
أرشيف المشاركات
"عقایدشون به کسی آسیب نمیزنه"
اسلام معتقده شوهر میتونه زنش رو بزنه به صورتی که استخون زن نشکنه و طالبان این قانون رو تصویب کرده.
"عقایدشون به کسی آسیب نمیزنه"
اسلام میگه اگه دیدی زنت خیانت کرد میتونی همون لحظه سر زنت و اون مرد خیانتکار رو ببری اما اگه زن ببینه شوهرش خیانت کرده نمیتونه کاری کنه و باید گذشت کنه.
"عقایدشون به کسی آسیب نمیزنه"
طالبان این قانون رو تصویب کرده که اگه دختر زیر سن قانونی موقع حرف از ازدواج سکوت کنه یعنی راضیه و ازدواج میتونه سر بگیره.
میتونم هزاران مورد رو که خود قرآن گفته و امام و پیامبرها و حکومتهای اسلامی انجام دادن رو بگم اما بازم درسته. عقایدشون به کسی آسیب نمیزنه که.
Repost from disobeyer 🇦🇷
Islamophobia's gonna be a culture between hot educated people
Repost from disobeyer 🇦🇷
مسلمونا حق دارن فکر کنن قرآن معجزهست چون به دستور همون قرآن راحت زندانی میکنن، میکشن، تجاوز میکنن، پدوفیلیا رو رمنتسایز میکنن، کوییرهارو مورد آزار و اذیت قرار میدن، حق تحصیل و زندگی آزادانه رو از زنان میگیرن، مردهارو از زنها برتر میبینن، هزاران بیگناه رو قتل عام میکنن و وقتی که میبینن با وجود این همه جنایتی که کردن باز هم همه خفه خون گرفتن و کسی محکومشون نمیکنه میگن قرآن کتاب آسمانی معجزهست
Repost from disobeyer 🇦🇷
ما اینجا فقط سه همه را برای به فحش کشیدن قبول داریم
1. همه مسلمان
2. همه عرزشیها
3. همه مردان (در برخی موارد استثنا)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
