ar
Feedback
EGO

EGO

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
326
المشتركون
-224 ساعات
+117 أيام
+3630 أيام
أرشيف المشاركات
EGO
326
کوهسنگی خوب بود نسبتا

EGO
326
امامت بد نبود

EGO
326
قاسماباد کردن تو کونم

EGO
326
خب کجا بهتر بود

EGO
326
و کوهسنگی

EGO
326
خب

EGO
326
تو امامت گرفتم

EGO
326
تو معلم گرفتم

EGO
326
تو قاسماباد گرفتم

EGO
326
من از موقع که اومدم

EGO
326
ببین

EGO
326
الهیه

EGO
326
اونجام هست

EGO
326
بابا سمت خلیج فارس هست

EGO
326
دقیق

EGO
326
ممنون واقعا ریدی بهم

EGO
326
خوبع من اصن ایران زندگی نمیکنم بیشتر از تو شهرمونو میشناسم

EGO
326
جون

EGO
326
پاداش حس میکنم کیریه

EGO
326
ابول