ar
Feedback
My daily🎀💅🏻

My daily🎀💅🏻

قناة بسيطة

💅🏻🎀🩷 @HiddenChat117652793994botbot

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
715
المشتركون
-724 ساعات
+537 أيام
+7730 أيام
أرشيف المشاركات
بزارید برم خونرو تمیز کنم بیام بقیه ناشناسارو میزارم🩷

من وقتی بینیم رو عمل کنم دوست پسرم یه تایم طولانی باهام قهر بود که چرا بینی عمل کردی😂😭

حالا یکی بود منو مثلا خیلی دوست داشت از همه چیزم تعریف می‌کرد و اینا ولی مشخص بود واقعی نیست از اونور می‌گفت من کنترل‌گر نیستم ولی همه‌ش سعی داشت کنترلم کنه به بهونه‌ی دوست داشتن😂 خداروشکر زیاد طول نکشید خدافظی کردم زود باهاش

حالا که بحثشه‌ پس منم بگم که چندباره به پارتنرم میگم دلم میخواد لبمو ژل تزریق کنم و هربار میگه راضی نیستمم نههه دوست ندارمم

پارتنر درست تربیت شده✅

منم یه بار به دوست پسرم( لانگیم) گفتم ترک پوستی دارم تو ندیدی تو عکسا ،اگه بخوام خوب شن باید برم کلینیک ،گفت نری همچین کاری کنی🥲🤍

درستشم اینه که نگی خب:/

https://t.me/c/2890627125/5064 من تجربه کردم ادمی که دوستت نداشته باشه عیباتو میبینه آدمی که دوست داشته باشه اصلاااااا اینجوری نیست من تو رابطه ی قبلیم همش سرکوب میشدم و نادیده میگرفتم الان یه آقای امده من نقص خودمو گفتم گفت هیچوقت نزن این حرفو، و کلی از اون چیزی که من فکر میکردم نقصمه تعریف کرد ... بعد طرف خیلی آدم حسابیه اما اکسم، هیچی نداشت، قیافه هم نداشت ولی از من ایراد میگرفت .

برای هزارمین بار داره بهم ثابت میشه مشکلاتم با پارتنرم رو به هیشکی نگم چون دوستام فقط بلدن عصبیم کنن

نمی‌دونم چرا بعضیا اینجورین و احساس ناکافی بودن میدن فقط:/

https://t.me/c/2890627125/5060 حقیقت تلخه اما دوست نداره.

طرف نوشته بود با یکی برید تورابطه که نگید بعدا درستش میکنم با یکی برو ک انقد عاشقش باشی ک نخوای تو درستش کنی و دختر و پسر مردمو عذاب بدی

وا بتوچه دوست داشته باشم میرم عمل میکنم نخوامم نمیرم دیگه بخوام برم دکترشم پیدامیکنم نیازی نیست نظر بدی وقتی نظرتو نپرسیدم://

دوست پسری که بگه برو دماغت عمل کن برات دکتر پیدا کنه چیه🫠 من خیلی ناراحت شدم بهشم گفتم گفت نه من دوست دارم همینجوری فقط گفتم میخوای بری اینجا خوبه بری زود تر بری

خوشگل🥲🩷

Repost from - N🎀`
photo content

اغلب دُرست تربيت شدگان در رَنج اند... بيشعورها هميشه خوشند.

بگو اگه فک می‌کنی رفیقات برات میمونن و بخاطر اونا منو نادیده میگیری بیشتر تایمت بره اوناس بهتره خدافظی کنیم🫶🏼

حنا منم توی یه چیزی واقعا موندم پارتنرم تازگیا خیلی با دوستاش میره بیرون( کلا محرما بیرونن شبا) بعد ساعت ۱۲/۳۰ شب اینا میاد (قبلا به ندرت اینطوری میومد الان ۱۲/۳۰ میاد) منم منتظرش میمونم ولی احساس میکنم زیادی دارم خودمو خورد میکنم نظرت چیه؟

این یه وابستگیه بینتون بنظرم بعدشم من همیشه میگم کسی که بخواد انجام میده بقیش بهونس