ar
Feedback
‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌‌ ‌ ‌ Baby, I'm just trying to play it cool @illit_persian ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
258
المشتركون
-424 ساعات
+287 أيام
+5130 أيام
أرشيف المشاركات
سه شنبه میخوایم بریم اصفهان ولیخب

بچها دلم مسافرت میخواد

کسخلم میدونین

من

بچها جدی

:))

خیلی کمه میدونی😍😍😍😍

بچها فقط ۵۱ نفر دیگه تا ۳۰۰

یه نفر دیگه اینجا ۲۵۰

ارهدیگه راست میگی

خب چه اشکالی دازه؟ مدرسه ها بازبشه ساعت هفت باید بیدار بشی پس از تابستونت لذت ببر

sticker.webp0.06 KB

نهببین صبح وونهی اپدیت میده پس باید بیدار بمونم

هر دلیل برای قانع کردن خودم میام میدونین

sticker.webp0.02 KB

امشب میتونی نخوابی تا فردا ساعت هشت یا نه؟ اینطوزی خوابت درست میشه

بعد اینجوریم که نهببین

اینهمه صبر کردم تابستون شه تا ۶ صبح بیدار باشم منظورتچیه

ولی نمیکنم

کاش من یرزوی خوابمو درست کنم