ar
Feedback
میراکل

میراکل

قناة بسيطة

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
اگر نت قطع شد، اگر چیزی شد، با اینکه هیچ‌ کدومتون رو ندیدم ولی دوستتون دارم.

بچه ها مراقب خودتون باشید❤️‍🩹

حالا که کلاس نمی‌رم، بریم اینو جبران کنیم: 1:45 _ 3:15

به شخصه دوست داشتم یسری چیزا رو هیچوقت تجربه نمی‌کردم ، درس گرفتن قشنگه ها ، اما احساس میکنم اونقدر نمی ارزن چون یه چیزایی تا ابد باهات میمونن ... !

- درس بخونیم چون عواقب درس نخوندن وحشتناکه‌. 5:35 _ 7:05 ✅️ 7:15 _ 8:158:30 _ 9:30✅️ 9:45 _ 10:45❌️

Let's go to زندگی.
Let's go to زندگی.

در حالی که فردا کلی برنامه دارم و باید زود می‌خوابیدم، خواب ندارم.

فردا روتین پوستیمو‌ از سر می‌گیرم و به پوست و روح‌ مرده‌ی خودم اندکی زندگی می‌بخشم.🎀

عاشق‌ آقای دارسی‌م تو غرور و تعصب. این روزا بگذره، برمیگردم به کنج دنج و دنیای خودم. می‌نویسم، می‌خونم، ادامه‌ میدم.🥂

منم همینطور، منم همینطور🤝

عاقا هر کی میاد فکر کنه من ترم یک علوم پایه‌م🐈‍⬛

عاشق این تصویرم.🫀
عاشق این تصویرم.🫀

فردا کلاس دارم. آره جمعه‌س ولی اینجا نه تعطیلی می‌شناسیم، نه مجازی شدن =)))))

به کجا رسوندی ما رو استاد گرامی؟!

و شاید هم فکر کنید این تصمیمیه‌ که فقط خودم گرفتم. باید بگم خیر، برنامه کل کلاس اینه!

شاید باورتون نشه، ولی دو روز دیگه امتحانی دارم که هیچ تلاشی براش نمی‌کنم و نخونده میرم سر جلسه. چون فایده نداره و در هر صورت نمیشه سوالاشو‌ جواب داد.💘 ترجیح میدم الان درسی رو بخونم که می‌ارزه خوندنش.

- درس بخونیم؟ 5:30 _ 7 ✅️ 7:15 _ 8:158:30 _ 9:30❗️30 9:45 _ 10:45

امروز باید شاهکار دیروز رو جبران کنم، پس بریم‌ که داشته باشیم.
امروز باید شاهکار دیروز رو جبران کنم، پس بریم‌ که داشته باشیم.

چه‌ میدونم دوست داشتم متن طولانی برات بنویسیم ولی نه من و نه امروزم آدم‌ متن‌های طولانی نیستیم.💘

دختر تولدته؟ آرزوی بهترینا برات🎀 تولدت مبارک خوشگله :)🫶