ar
Feedback
میراکل

میراکل

قناة بسيطة

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from میرا
حالا یه چیز بی‌ربطی که این وسط یادم اومد بگم اینه که هرکسی که حالتون رو الان بد کرده چه خانواده، چه معشوقه، چه رفیق و باعث شده کارایی که الان باید بکنید رو نکنید و ناراحت باشید، مسئولیت عواقب این که کارهاتون رو نمی‌کنید رو گردن نمی‌گیره و دودش فقط تو چشم خودتون می‌ره.

هیچ وقت آدم‌هایی رو برنمی‌تابم که برای بقیه سر نظم حساسیت دارن اما به خودشون که میرسه عین خیالشون‌ نیست.

چند روز دیگه باید برم خوابگاه و حدود ۲۰ روز بمونم. در واکنش به این شرایط فقط می‌تونم بگم هق.

نمیدونم ذوق درس خون بودنت رو بکنم، یا مرتب نوشتنت یا خط قشگنت ولی واقعا محو شدم😭💓

پلن من برای فیزیوپات یه همچین چیزی باید باشه.😭😍 خیلییییی خوبه =)))))

Repost from Nina
درسته که این چند روز خیلی بهشون احساس ناکافی بودن دادم، ولی خب واقعا واقعا واقعا دوسشون دارم. هرجا هم که برم هر چقدرم که غر ب
درسته که این چند روز خیلی بهشون احساس ناکافی بودن دادم، ولی خب واقعا واقعا واقعا دوسشون دارم. هرجا هم که برم هر چقدرم که غر بزنم، واقعیتش اینه که بدون درس، هرگز.🎀

نوشتم که موندگارش کنم.

یعنی من اینقدر که باکتری خوندم، هر بار بر میگردم باز می‌خونمش‌ حتی نمیدونم کدوم باکتری چه بیماریی میده💘💘💘

چرا درسا اینجورین‌ که هر چی می‌خونم بیشتر می‌فهمم که هیچی نمی‌فهممم😭😂

همین که قمیشی میگه: میدونم بدون تو فردای من رنگ خاکستریِ دیروزه :>

تهش نفهمیدم چون زیاد قهوه می‌خورم خوابم نمی‌بره یا چون زیاد درس دارم💘💘

درس خوندن تو بی برقی و گرما رو هم تجربه کردیم.👍
+1
درس خوندن تو بی برقی و گرما رو هم تجربه کردیم.👍

بگو چی زنده‌ نگهت‌ داشته بدون اینکه بگی:

بگو زندگی می‌کنی بدون اینکه بگی:
+1
بگو زندگی می‌کنی بدون اینکه بگی:

امروز انگار خوشبخت‌ترین آدم روی‌ زمینم. از خواهرم خواستم کاری برام انجام بده و اونم بی‌ چون و چرا قبول کرد و انجامش‌ داد.😭💓

این منم. هر بار با اینکه میدونم گند میزنه‌ به حالم میخورم. فکر کنم چون امروز دوبار خوردم اینجوری شدم.

Repost from نیوشا
این کیه ؟! آفرین ، زهرا
این کیه ؟! آفرین ، زهرا

سلامتی همه چیزه ولی خب من با کارای‌ زندگیم چیکار کنم که موندن؟

باز یکم به بدنم فشار آوردم و بدنم کم آورد.😭

درس بخونید، یاد بگیرید، تلاش کنید. همیناست که نجاتتون‌ میده‌.