ar
Feedback
میراکل

میراکل

قناة بسيطة

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
چون‌ که چند روز دیگه تولدمه و دوست دارم برای این چند روز باقی مونده یه نامه از نیایش داشته باشم =)))

Repost from میرا
*این پیام رو فوروارد کنید و پایینش بهم یه چیزی بگید تا براتون نامه بنویسم.*

یه شنبه و یه زندگی دوباره :)

بریم که داشته باشیم :>
بریم که داشته باشیم :>

من برای امروز با دیر بیدار شدن و شروع نکردن مقابله کردم. شما چیکار کردید؟

اگه دوربین گوشیم خوب بود کلی عکسای قشنگ میذاشتم براتون اما خب متاسفم نیست‌.

تنها امتحانی که واقعا خوب بود :>

من امتحان دارم شما چه خبر؟

در حال حاضر فقط از بابت این خوشحالم که تو روز تولدم امتحان ندارم.👈👉

اینکه در تعطیلات کریسمس و فرجه‌ی امتحانات نیستم و در شب امتحانم واقعا قلبم رو می‌شکونه.

آتیشو‌ به جون تو میندازن بعد قضیه رو از جایی که دود از تو بلند شده برای بقیه تعریف می‌کنن.. حکایت خیلی از آدماست.

ورژن واقعی خودتون رو به آدم‌ها نشون بدید. کسی که بخواد بمونه، میمونه. اونی هم که نخواد بمونه، منتظر بهونه‌س که بره.

قضیه از این قرار بود که یک سری موارد کوچیک کوچیک رو هم جمع شدن و بوووم هارتم‌ بروکن شده. حرف بزنید، حرف بزنید، حرف بزنید. به روی آدم‌ها بیارید، سعی کنید رک باشید، هم با خودتون و هم با اطرافیانتون. اینجوری نصف مشکلاتمون حل میشن.

بخیر گذشت و حل شد.

دارم‌ میرم، حرف بزنیم. شب سرنوشت سازیه برام ..

آخ فصل به دنیا اومدنم.☃️🎄✨️

هیچی دیگه بعد یا میمونه یا میره.

سیسیا‌ یلداتون مبارک.❤️

بچه‌ها دعا کنید امتحانم رو خوب بدم. میان‌ترمش‌ خیلی باب میلم نبود.💘

یه دو روز دیگه این تایم، راحت، ریلکس‌ همه چی تموم.