میراکل
قناة بسيطة
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
127
چون که چند روز دیگه تولدمه و دوست دارم برای این چند روز باقی مونده یه نامه از نیایش داشته باشم =)))
127
آتیشو به جون تو میندازن
بعد قضیه رو از جایی که دود از تو بلند شده
برای بقیه تعریف میکنن..
حکایت خیلی از آدماست.
127
ورژن واقعی خودتون رو به آدمها نشون بدید.
کسی که بخواد بمونه، میمونه.
اونی هم که نخواد بمونه، منتظر بهونهس که بره.
127
قضیه از این قرار بود که یک سری موارد کوچیک کوچیک رو هم جمع شدن و بوووم هارتم بروکن شده.
حرف بزنید، حرف بزنید، حرف بزنید.
به روی آدمها بیارید، سعی کنید رک باشید، هم با خودتون و هم با اطرافیانتون.
اینجوری نصف مشکلاتمون حل میشن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
