ar
Feedback
slice of life🍓

slice of life🍓

الذهاب إلى القناة على Telegram

به یه جا نیاز دارم تا ذهنم رو خالی کنم🧘🏻‍♀🌱 ولی میرسیم به جایی که حقمونه.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
309
المشتركون
-124 ساعات
+177 أيام
+8630 أيام
أرشيف المشاركات
یک ماه دیگه آدم برفی رو برمیدارما زمستون تموم میشه🤣😁

کنجکاوم بدونم کی ری اکشن آدم برفی میزنه😂

یه پارت عمومی بخونم part421:30 ta 23:00🚶🏻‍♀‍➡️

از ایگنور شدن متنفرم!

part318:30 ta 20:00🥚 🐣🐣🐣 🐣🐣🐣

یه چای، قهوه چیزی بزنیم بدون فوت وقت بریم تخمامونو جوجه کنیم😋

واااااااای واااااااااای خوابم برد😭 شاید باورتون نشه تمام مدت که چشمامو بسته بودم و هی چشمام گرم تر میشد با ریتم فقط صدای خامنههه ایییییییییی ک. ـ ننتتت تو سرم بود😂😂

یکم چشمامو میبندم تا 15:45 بعد پامیشم با رنگو شیش تا از تخم مرغامو تبدیل به جوجه میکنم😌فقط امیدوارم یهو خوابم نبره

ولی خودمونیما ورژن تتلوش یه چیز دیگس🫠🫠میگن AI ولی نیست.

4_5909211903590145454.mp34.49 MB

پارت سه رو ام فرهمند تراپی میکنم ولی کمتر👻 part312:15 ta 13:15🧘🏻‍♀

عاشق بوی این لوسیونم، بوی نینی میده😭😭🥹🍼 اگه ازش بزنی تا یه روز بوی نینی میدی🫠
عاشق بوی این لوسیونم، بوی نینی میده😭😭🥹🍼 اگه ازش بزنی تا یه روز بوی نینی میدی🫠

بریم پارت دو فرهمند تراپی بعد از گفتن جمله ی خامنه اییییی ک.. ننت دیدن کلاس فرهمندم یجورایی تراپیه این روزا😂😂 part210:00 ta 11:30🧘🏻‍♀

قهوه خوردم معدم درد گرفت فکر کنم اسید معدم زد بالا😑

part108:00 ta 09:30🐿

گود مورنیینگ سان شاین🫶🏻

به یادِ جاویدنام مانی🖤🕊 یکاری کردن که هر آهنگی میشنویم یاد یکی از بچه هامون میوفتیم.

تف به غیرتشون اینا وجدان ندارن؟ آدم نیستن؟ یه ذره شرف ندارن؟ بخاطر 22 بهمن خوشحالی میکنن و فشفشه میزنن تو هوا احمقای کودن! چندین هزار جَوون دست گل کشته شد واسه چی و کی خوشحالی میکنید!

من به جرئت میتونم بگم تا حالا دو بار پیاما چنل شمارو کامل خوندم و چند بارم نصف و نیمه خوندم و یه تقویمم کنارم بود نسبت به تاریخ پیاما منم از رو تقویم نگاه میکردم ببینم چندم اسفند میشه چندم فروردین میشه و... 😅 من همه ی اون سختی ها و تلاش ها رو یادمه اون روزی که چندین ساعت رکاب زدی خوابت نبره بتونی دینی بخونی، اون روزایی که از دماغت خون میومد باز ادامه میدادی، اون روزایی که میگفتی یا سربازی یا تلاش در حد مرگ، اون روزایی که یه عالمه نمونه سوال نهایی حل میکردی و اولین امتحان فارسی که از خودت گرفتی دوازده شدی ولی باز ادامه دادی رسیدی به نوزده-بیست و اون روزی که نزدیک بود از امتحان نهایی جا بمونی و همه صحنه های تلاشت جلو چشمت بود تازه اینا یه بخش کوچیکی از داستان تو بود که من یادمه واقعا اونا مو به تن آدم سیخ میکنه خیلی تحسین برانگیزه.. فقط میتونم بگم wow🫠💘 تو لایق این جایگاه و رسیدن به چیزایی که میخوای هستی.

هرکسی سزاوار این است که کسی به او بگوید:تو کافی هستی، تو با تمام زخم هایت، بی نقصی...