slice of life🍓
الذهاب إلى القناة على Telegram
به یه جا نیاز دارم تا ذهنم رو خالی کنم🧘🏻♀🌱 ولی میرسیم به جایی که حقمونه.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
309
المشتركون
-124 ساعات
+177 أيام
+8630 أيام
أرشيف المشاركات
نمیدانم چقدر این حرف درست است
اما احساس میکنم ذات آدم ها روی چهره شان تاثیر میگذارد.
-الیف شافاک
الان یه تیکه از کلاس قضاتی رو دیدم از نوسان
یه سلام گفت و شروع کرد فحش دادن😐😐😐فحش که میگم رسما فحش میدادا بعد یه بنده خدا گفت قضت درستو بده، اون مرتیکه مثلا معلم شروع کرد حتی به پدرش توهین کردن که تورو تربیت نکرده و گفت کیکش میکنم بعد حتی بهش گفت حیوون، اخه قضت جان هر عکسی عکس العملی داره تو اول کلاس میای فحش میدی حالا نمیدونم جدی یا شوخی دانش آموز میگه درستو بده باید اینجوری رفتار کنی؟
چقدر بدم میاد از آدمایی که فکر میکنن میتونن با هرکسی هرجور دلشون میخواد رفتار کنن و هر حرفی رو بزنن چه شوخی چه جدی، اخه یکی نیست بگه شما گو.. ز کدوم کو. ن هستی بخوای اینجوری رفتار کنی!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
