ar
Feedback
🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

قناة بسيطة

අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
214
المشتركون
+224 ساعات
+87 أيام
+1330 أيام
أرشيف المشاركات
මේ වාසිය 30 වෙනිදා දක්වා පමනි😱❤️😍 ඔයාලා ITRUSTLD හරහා කරන සෑම ගනුදෙනුවක් සදහාම ඔයාලට 5 ගුණයකින් POINT ලැබේ ඒ ලැබේන POINT ටි
මේ වාසිය 30 වෙනිදා දක්වා පමනි😱❤️😍 ඔයාලා ITRUSTLD හරහා කරන සෑම ගනුදෙනුවක් සදහාම ඔයාලට 5 ගුණයකින් POINT ලැබේ ඒ ලැබේන POINT ටිකත් ඔයාලට පුලුවන් ඔයාලගේ BANK එකට සල්ලි විදියට ගන්න හෝ TRADING ACCOUNT එකට USDT විදියට ගන්න මේ වාසිය JUNE 30 දක්වා පමනි ❤️😍 💙ITRUSTLD ACOUNT එකක් නැතනම් දැම්ම හදාගෙන මේ වාසිය අත්විදින්න💙 https://youtu.be/KPKLnHwRGhQ?si=x1A-b_kBgZEsY93P ITRUST REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754 ITRUSTLD හරහා BINANCE එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=yLGpV-_aBJ2b4lIy ITRUSTLD හරහා XM එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/bL-rl948yWo?si=5f4Fxfhh8I7PF4uE ඔයා TRADING කරන ඕනම TRADING PLATFORM එහෙකට ITRUSTLD හරහා DEPOSIT / WITHDRAWAL පහසු කම ඇත මතක තියාගන්න 5 ගුණයකින් වැඩි වී POINT ලැබේ ඒ POINT අපිට BANK එකට හෝ ACCOUNT එකට ගත හැක ❤️😱😍 ජූනි 30 වෙනකන් පමනි හැමදාම නෑ ❤️😱😎 නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න WHATSAPP :- 0755204732

😍🙏💙GOOD MORNING TRADERS 💙🙏😍
😍🙏💙GOOD MORNING TRADERS 💙🙏😍

$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍 😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 සදුදා සිට FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCO
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍 😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 සදුදා සිට FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය  :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=tpF4-aFECQiq51wv NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කර $300 දක්වා BONUS ලබා ගමු 💙😍 තාමත් ACCOUNT එකක් නැති අය උඩ ACCOUNT හදන VIDEO ඇති බලලා හදාගන්න 💙😍 නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න WHATSAPP :- 0755204732

https://youtu.be/bL-rl948yWo?si=emne_hjSm_W9ghg5 XM එකට DEPOSIT එකක් කර ගන්නා ආකාරය 💙😍

https://youtu.be/Ahq6_beO0Do?si=RxGDTW1X3PdNZnYQ XM TRADING කරන ඔයා අනිවාර්යයෙන් නැරඹීය යුතු විඩියෝවකි😒🙏❤️😎 TRDE කරන්න හදප
https://youtu.be/Ahq6_beO0Do?si=RxGDTW1X3PdNZnYQ XM TRADING කරන ඔයා අනිවාර්යයෙන් නැරඹීය යුතු විඩියෝවකි😒🙏❤️😎 TRDE කරන්න හදපු ACCOUNT එකෙන් TRADE කරන් යද්දි ACCOUNT ගැටලුවක් ආවොත් ඔයා අසරණයයි 🥹❤️😭

Repost from N/a
NEEX ACCOUNT හදපු ඔයාගේ තාම ACCOUNT එක UNDER REVIEW නම් දාපු DOCUMENT UNVERIFIED නම් මට කියන්න MANGER ට යවලා ඉක්මනින් VERFY ක
NEEX ACCOUNT හදපු ඔයාගේ තාම ACCOUNT එක UNDER REVIEW නම් දාපු DOCUMENT UNVERIFIED නම් මට කියන්න MANGER ට යවලා ඉක්මනින් VERFY කරලා දෙන්නම් මීට CRYPTO THILI ❤️😎💙 WHATSAPP :- 0755204732

ITRUSTLD හරහා BINANCE එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=yLGpV-_aBJ2b4lIy ITRUSTLD හරහා XM එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය වීඩියෝව :- https://youtu.be/bL-rl948yWo?si=5f4Fxfhh8I7PF4uE ඔයා TRADING කරන ඕනම TRADING PLATFORM එහෙකට ITRUSTLD හරහා DEPOSIT / WITHDRAWAL පහසු කම ඇත මතක තියාගන්න 5 ගුණයකින් වැඩි වී POINT ලැබේ ඒ POINT අපිට BANK එකට හෝ ACCOUNT එකට ගත හැක ❤️😱😍 ජූනි 30 වෙනකන් පමනි හැමදාම නෑ ❤️😱😎

$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍 😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 සදුදා සිට FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCO
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍 😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 සදුදා සිට FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

මෙන්න ඔයාලට වාසියක් 😱❤️😍 ඔයාලා ITRUSTLD හරහා කරන සෑම ගනුදෙනුවක් සදහාම ඔයාලට 5 ගුණයකින් POINT ලැබේ ඒ ලැබේන POINT ටිකත් ඔයාලට
මෙන්න ඔයාලට වාසියක් 😱❤️😍 ඔයාලා ITRUSTLD හරහා කරන සෑම ගනුදෙනුවක් සදහාම ඔයාලට 5 ගුණයකින් POINT ලැබේ ඒ ලැබේන POINT ටිකත් ඔයාලට පුලුවන් ඔයාලගේ BANK එකට සල්ලි විදියට ගන්න හෝ TRADING ACCOUNT එකට USDT විදියට ගන්න මේ වාසිය JUNE 30 දක්වා පමනි ❤️😍 💙ITRUSTLD ACOUNT එකක් නැතනම් දැම්ම හදාගෙන මේ වාසිය අත්විදින්න💙 https://youtu.be/KPKLnHwRGhQ?si=x1A-b_kBgZEsY93P ITRUST REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754 නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න WHATSAPP :- 0755204732

GOOD MORNING TRADERS ❤️😍

😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 සදුදා සිට FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

Repost from N/a
සෙනසුරාදා ඉරිදා ඔයාලට TRDE කරන්න පුලුවන් FOREX වල BTCUSD පමණි අනිත් MARAKT වසා ඇත

ගොඩදෙනෙක්ගේ ඉල්ලිම මත😱💙❤😍 JUNE 9 වෙනිදා සිට WHATSAPP VIP GROUP එකුත් පටන් ගන්නා ලදි කැමති අයට ඒ GROUP එකටත් JOIN වීමේ අවස්ථාව උදා වේ (මෙච්චර කාලයක් මගේ TELEGRAM VIP SIGNL GROUP විතරනේ තීබ්බේ එහෙනම් ලගදිම WHATSAPP VIP SIGNL GROUP එකත් ආරම්භ වේ)

$300 දක්වා 100% BONUS එක සමග NEEX ACCOUNT එක හදන තැන සිට සම්පුර්ණ විඩියෝ සෙට් එක GROUP එකේ තියේ ❤️😍 තාමත් ACCOUNT එකක් නැති අය බලලා ACCOUNT එකක් හදන් සදුදා සිට TRADE කරන්න ලැස්ති වෙන්න💙😎 නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න CRYPTO THILI WHATSAPP:- 0755204732

ඔන්න ඉතින් වෙලාව 9.10 AM අපේ BAINANCE එකට NEEX WITHDRAWAL එක ආවා 😚❤️😍 අනිත් BOKER ලගේ SPRED එක වැඩි නිසා මේ ටිකේ මාත් TRADE
ඔන්න ඉතින් වෙලාව 9.10 AM අපේ BAINANCE එකට NEEX WITHDRAWAL එක ආවා 😚❤️😍 අනිත් BOKER ලගේ SPRED එක වැඩි නිසා මේ ටිකේ මාත් TRADE කරන්නේ NEEX එකෙන් කොහොමද WITHDRAWAL PAS 😚😱😍 ඉතින් ඔයත් උඩ VIDEO බලලා NEEX ACCOUNT එකක් හදන් සදුදා ඉදන් ලැස්ති වෙන්න TRDE කරන්න ❤️😎

ඔන්න බලන්න හොදේ මම NEEX එකෙන් 9.05 AM WITHDW එකක් දැම්මා අපි බලමු අපේ BAINANCE එකට ඒ WITHDW එක වැටෙන්න කොච්චර වෙලා යනෝ කියලා
ඔන්න බලන්න හොදේ මම NEEX එකෙන් 9.05 AM WITHDW එකක් දැම්මා අපි බලමු අපේ BAINANCE එකට ඒ WITHDW එක වැටෙන්න කොච්චර වෙලා යනෝ කියලා ❤️😚😍

Repost from N/a
GOOD MORNING TRADERS ❤️😍

😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 සදුදා සිට FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

Repost from N/a
NEEX ACCOUNT හදපු ඔයාගේ තාම ACCOUNT එක UNDER REVIEW නම් දාපු DOCUMENT UNVERIFIED නම් මට කියන්න MANGER ට යවලා ඉක්මනින් VERFY ක
NEEX ACCOUNT හදපු ඔයාගේ තාම ACCOUNT එක UNDER REVIEW නම් දාපු DOCUMENT UNVERIFIED නම් මට කියන්න MANGER ට යවලා ඉක්මනින් VERFY කරලා දෙන්නම් මීට CRYPTO THILI ❤️😎💙 WHATSAPP :- 0755204732