🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
قناة بسيطة
අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
212
المشتركون
+124 ساعات
+67 أيام
+1130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
6.00 PM NEWS තියේ
මගේ SELL RESISTANCE LEVL එක
4044-4049
4060-4065
NEWS TIME මේ LEVEL වලට MARKT එක ආවොත් මම සෙල් එක දෙන්නේ නෑ නැතනම් SELL එක දෙනෝ
අවදානෙන් ඉන්න
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
බලන්න මම ඔයාලට කියපු BUY LEVEL වලටත් ඇවිත් MARKT එක අප් උනා ❤️😍
GOLD MARKT එකට ගිහින් 4023 BUY SUPPORT LEVEL එක බලන්න කොහොමද THILI ANLISE 😱😁😍
ඔයාගේ NEEX ACCOUNT එකේ CAPITAL BALANCE එක $15200 අප් කරන වැඩේ මේ සතියේ පටන් ගන්නෝ ❤️😍
හැබැයි ඒකට 50 දෙනයි ගන්නේ❤️😍
යාලුවෝ ඉන්නෝනම් සම්බන්ධ කරන්න හැබැයි මම කියන මම දෙන SIGNAL වලට පමණයි TRADE කරන්න ඕනා
වෙන අයගේ SIGNAL වලට ඔයාලා TRDE දාලා ලොස් උනොත් අනේ මගේ මහන්සිය අපරාදේ 🥹
අනිත් කාරනාව තාමා NEEX ACCOUNT එකක් තීන අය පමනි ගන්නේ
XM අයව ගනු නොලැබේ මොකද ඒ අයව අපිව රවට්ටනෝ ADDITIONAL ACCOUNT හදන් 😏
එහෙනම් NEEX ACCOUNT හදන් DEPOSIT එක කරන් BONUS අරන් ලැස්ති වෙලා ඉන්න
Repost from N/a
4035 ENTRY DONE ❤️😍
GOLD SELL TP 1 DONE💙🌝
පොඩියට SCLP කරමු ❤😎
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD SELL 4035-4040
Take Point 4034
Take Point 4032
Take Point 4030
Take Point 4020
Open -3995
❌ STOP LOSS 4050
Repost from N/a
කොල පාට :- GOLD BUY SUPPORT LEVEL
පහල SUPPORT LEVEL වලට ආවම අපි BUY එක බලමු TRADERS ❤️😍
😍❤💙😱එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න trders neex account හදන්😱❤️😍
$300 දක්වා BONUS VIP OFFER එකක් COMMING SOON😱❤️😍
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
[7/14, 9:28 PM] 😈CRYPTO THILI😈: *😍❤💙😱එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න trders neex account හදන්😱❤️😍*
*$300 දක්වා BONUS VIP OFFER එකක් COMMING SOON😱❤️😍*
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
දැන් ටිකකට ඉස්සෙල්ලා අනේ ගෙදර ආවේ .10.10PM NEWS එනකන් GOLD MARKT BUY MOMNT
දැන් බොරුවට SIGNAL දීලා වැඩක් නෑ හෙට උදේ ඉදන් මන් ඔයාලට SIGANL දෙන්නම්
මම මේ යාලුවෙක් එක්ක HOSPITAL එකට ආවා එකයි SIGNL දෙන්න බැරි උනේ
අනේ SELL එකනම් මිස් කරගන්න එපා ANLISE පුලුවන් අය තනියම හරි ගන්න බලන්න
මම ගෙදර ඇවිත් SIGNL දෙන්නම්
Repost from N/a
අද GOLD MARKT එකේ ලොකු සෙල් එකක් යන්න පුලුවන්
දිගටම සෙල් එක ගියොත්
3998-3975-3964-3943 LEVEL වලට සෙල් එක යන්න පුලුවන්
Repost from N/a
GOLD SELL RESISTANCE LEVEL
4038-4044
4068-4074
https://chat.whatsapp.com/IBM7O13sSb0H6a65aG5xBz?s=cl&p=a&mlu=0&ilr=0
💙අද forex gold signal දෙන්නේ whatsapp group එකේ ඒ නිසා ඕකට join වෙන්න ඕකේ නැති අය💙
ගොඩ දෙනෙක්ට telegram හදන්න දෙන්නේ නැලු ඒ නිසා telegram group වලට join වෙන්න බෑ ඒ නිසා හෙට whatsapp group වල signal දෙන්නම්
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
😍❤💙😱එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න trders neex account හදන්😱❤️😍
$300 දක්වා BONUS සමග SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX❤️😍
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
