Mehrad | اینترنت آزاد | اخبار جنگ ایران آمریکا اسرائیل
الذهاب إلى القناة على Telegram
510
المشتركون
+124 ساعات
+237 أيام
+11330 أيام
أرشيف المشاركات
🔴ترامپ فردا ساعت ۲۰:۰۰ آمریکا،کنفرانس خبری برگزار میکنه، یعنی ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت ایران
دقیقا چند ساعت قبل از پایان اولتیماتوم به ایران!
@MehradXV
🔴 ترامپ تو عصبیترین حالت ممکنه؛
«سهشنبه قراره روز نابودی نیروگاهها و پلها تو ایران باشه، یه چیزی که تا حالا مثلش رو ندیدین!!!
اون تنگه گوه رو باز کنین عوضیهای حرومزاده! وگرنه میبرمتون تو جهنم—فقط نگاه کنید! الحمدلله!»
@MehradXV
باخت سنگین!
آمریکا خلبانش رو نجات داد! به آب و آتش زد و در عمق خاک ایران، جایی که خلبانش برای بیش از ۴۰ ساعت اونجا گرفتار و تنها بود رو نجات داد، دو هواپیماش که دچار آسیب شد
رو هم فدای این قضیه کرد
و بمبارانشون کرد.
اینها ۴۰ ساعت در درون خاک کشور نتونستن خلبان رو پیدا کنن، صدها هزار نیروی انسانی نظامی دارن! حشد شعبی
و فاطمیون هم در تهران رژه میدادن!
و تبلیغ «قدرت برنو» بود!
در عملیات نجات حتی یک آمریکایی زخمی نشد اما ۹ ایرانی کشته شدند!
باز میگن پیروز شدیم :)
آیا شما برای حفظ جان ایرانیان، حتی آژیر خطر حمله میکشید؟؟
«فرهمند علیپور»
🔴وزیر دفاع کاتز:
حملات دیروز نیروی هوایی به سایتهای کلیدی در صنعت پتروشیمی ایران عملیات آنها را فلج کرده است.
در دو سال گذشته، صنعت پتروشیمی حدود ۱۸ میلیارد دلار برای سپاه پاسداران درآمدزایی کرده و به طور مستقیم از صنعت تولید موشکهای بالستیک ایران حمایت میکند.
@MehradXV
🔴کاتز :تا زمانی که شلیک موشکها به سمت شهروندان اسرائیل ادامه داشته باشد - ایران هزینههای سنگینی خواهد پرداخت که زیرساختهای ملیاش را تضعیف و فرو خواهند ریخت
@MehradXV
🔴 رئیسجمهور ترامپ از طریق Truth Social:
«اگر جهان سوم را وارد کنید، خودتان تبدیل به جهان سوم میشوید!» — و این اتفاق برای ایالات متحده آمریکا نخواهد افتاد تا زمانی که من رئیسجمهور هستم.
@MehradXV
🔴 پست جدید ترامپ :
یادتونه به ایران 10 روز وقت دادم که یا بیان توافق کنن یا تنگه هرمز رو باز کنن؟
دیگه وقتشون داره تموم میشه—فقط 48 ساعت مونده، بعدش جهنم بر سرشان فرو خواهد ریخت! خداروشکر...
@MehradXV
🔴اسرائیل در کنار پتروشیمی ماهشهر ، کارخانه سیمان بندر خمیر را نیز بمباران کرد.
@MehradXV
از بمباران چیزی نمیگم و نمیزارم که داستان ایجاد نشه
پ ن : کل مملکت زیر بمبارونه از پتروشیمی گرفته تا فیلان…
🔴 ترامپ به انبیسی:
در جنگ هستیم و اتفاقی که برای جنگنده آمریکایی افتاد بخشی از این جنگ است
@MehradXV
جسارتا کسی که اینقدر زرنگ و زورو باشه که دوتا F35 بزنه نباید تمام هلیکوپتر ها و هواپیماهای نجاتو بزنه؟!
🔴مدیرعامل تلگرام پاول دوروف:
ایران سالها پیش تلگرام را ممنوع کرد، با نتیجهای مشابه روسیه. دولت امیدوار بود که برنامههای پیامرسان نظارتیاش به طور گسترده پذیرفته شوند، اما در عوض استفاده گسترده از VPNها رواج یافت. اکنون ۵۰ میلیون عضو مقاومت دیجیتال در ایران به بیش از ۵۰ میلیون نفر دیگر در روسیه پیوستهاند.
پ ن : تو اکانت های مارو فریز نکن…
@MehradXV
🚨دو خدمه هواپیما با صندلی پران (ایجکشن) بهسلامت بیرون آمدند؛ خلبان پس از برقراری تماس اولیه با ارتش آمریکا پیدا شد، در حالی که ناوبر بعداً تماس گرفت و جستوجو برای او هنوز ادامه دارد — کانال ۱۲ اسرائیل
@MehradXV
📌اسرائیل در عملیات جستوجو و نجات پس از سرنگونی یک جنگنده F-15 در ایران، به آمریکا کمک میکند. — خبرگزاری AP
@MehradXV
🔴کانال 12 اسرائیل/وال استریت ژورنال
جمهوری اسلامی پیشنهاد ترک مخاصمه از سوی دونالد ترامپ را رسماً رد کرد
@MehradXV
🔴بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل، گفت که اسرائیل با هماهنگی کامل با رئیسجمهور آمریکا، ترامپ، به حملات خود علیه جمهوری اسلامی ادامه میدهد.
او اعلام کرد که در روزهای اخیر، نیروی هوایی اسرائیل ۷۰٪ از ظرفیت تولید فولاد ایران را نابود کرده و به این ترتیب هم منابع مالی سپاه را کاهش داده و هم توان تولید سلاح را از آن گرفته است. او افزود: «این رژیم از همیشه ضعیفتر است و اسرائیل از همیشه قویتر.» نتانیاهو همچنین گفت که اسرائیل در حال گسترش منطقه امنیتی در جنوب لبنان برای محافظت از مناطق شمالی است. @MehradXV
🚨 ترامپ در Truth Social:
📌 «با کمی زمان بیشتر، میتوانیم بهراحتی تنگه هرمز را باز کنیم، نفت را تصاحب کنیم و ثروت عظیمی به دست آوریم».
@MehradXV
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
