Mehrad | اینترنت آزاد | اخبار جنگ ایران آمریکا اسرائیل
الذهاب إلى القناة على Telegram
533
المشتركون
+1124 ساعات
+337 أيام
+13530 أيام
أرشيف المشاركات
🚨فوری/نتانیاهو:
در لبنان جنگی تمام عیار زمینی در راه است.
@MehradXV
⭕️واکنش سپاه به ترور دو فرمانده ارشد حماس تو غزه به دست ارتش اسرائیل:
صلحی که ترامپِ خبیث و قمار باز ازش حرف میزنه، چیزی جز کشتار، قتل و ترور نیست؛ منطقه وقتی روی آرامش رو میبینه که اسرائیل از رو زمین محو بشه.
@MehradXV
⭕️زلنسکی:
به دلیل جنگ در ایران، تأمین موشکهای پاتریوت پیچیدهتر شده است.
روز سهشنبه نامهای ویژه به رئیسجمهور ایالات متحده و کنگره ارسال کردم که در آن هر جنبهای از نیازها را شرح دادم — چگونه تأمین کافی موشکها و سیستمهای پاتریوت میتواند به پایان این جنگ کمک کند.
من معتقدم اروپا باید در اینجا، در قاره خود، تمام تواناییهای لازم برای حفاظت را داشته باشد. ما به دفاع موشکی بالستیک اروپایی خود نیاز داریم — با تعداد کافی و تواناییهای کافی.
@MehradXV
📱 اکسپرس سرورای المان berlin و امریکا Houston و Albuquerque تست کنید متصله Protocol : auto تست شده با ایرانسل-همراه اول-سامانتل 📱 سورفشارک اکثر سرورها متصل Protocol : ikev2 تست شده با ایرانسل-همراه اول-سامانتل 🔐 ویندسکرایب Protocol : tcp 443 سرور فرانسه متصل تست شده با ایرانسل-همراه 📱 وایپر Protocol : chameleon سرور Washington متصل همراه اول-سامانتل 📱 نورد Protocol : udp 📱 پروتون Protocol : stealth 🤓 بی وی پی ان B vpn Protocol : smoke متصل با سامانتل 📱 وییپن بیشتر سرورها متصل Protocol : ikev2 تست شده با ایرانسل-همراه اول-سامانتل ⭕️ این لیست به مرور اپدیت میشه@MehradXV
⭕️🇺🇸 بیانیه سنتکام درباره اتفاقات دیشب :
دیشب ایران یه موشک بالستیک به سمت کویت🇰🇼 شلیک کرد که توسط پدافند کویت رهگیری و منهدم شد.
این اقدام، نقض جدی آتشبس بود؛ اونم فقط چند ساعت بعد از اینکه نیروهای ایرانی 5 پهپاد انتحاری رو اطراف تنگه هرمز به پرواز درآوردن که تهدید محسوب میشدن. البته که همه این پهپادا توسط نیروهای آمریکایی ساقط شدن و حتی جلوی پرتاب ششمین پهپاد هم از یه سایت کنترل زمینی تو بندرعباس گرفته شد. نیروهای آمریکا و متحداش تو منطقه همچنان آمادهباش هستن و واسه دفاع از نیروها و منافعشون مقابل «اقدامات تهاجمی و غیرموجه ایران» هوشیار باقی میمونن.@MehradXV
⭕️در ادامه «محکمکاری»های توافق ایران و آمریکا🔝؛
واشنگتن نهاد ایرانیِ مسئول مدیریت رفتوآمد کشتیها در تنگه هرمز رو تحریم کرد و هشدار داد هر فرد یا شرکتی هم که با این نهاد همکاری کنه، ممکنه به اتهام کمک غیرمستقیم به سپاه، خودش هم تحریم بشه.
@MehradXV | meconomictimes
🚨ستاد کل نیروهای مسلح کویت گزارش میدهد که پدافند هوایی در حال حاضر به «تهدیدات موشکی و پهپادی خصمانه» پاسخ میدهد، پس از فعال شدن آژیرهای حمله هوایی در سراسر کشور و احتمال پرتاب موشکهای بالستیک از ایران.
@MehradXV
⭕️سپاه یک پایگاه هوایی آمریکایی را هدف قرار داد
روابط عمومی سپاه طی اطلاعیهای اعلام کرد:
پایگاه هوایی آمریکایی به عنوان مبدا در کویت، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.
@MehradXV
⭕️خبرگزاری CBS News به نقل از مقام آمریکایی :
آتشبس با ایران همچنان سر جای خودشه و حملات امشب هیچ تأثیری روش نداره.
@MehradXV
⭕️باراک راوید اکسیوس :
یک مقام ارشد آمریکایی گفت ایران ۴ پهپاد انتحاری (یکطرفه) به سمت یک کشتی تجاری آمریکایی شلیک کرد.
این مقام افزود ارتش آمریکا این پهپادها را سرنگون کرد و همچنین پیش از شلیک، به یک واحد دیگر پرتاب پهپاد ایرانی روی زمین حمله کرد.
@MehradXV
⭕️حملات آمریکا به بندرعباس
جنگنده های آمریکایی برفراز بندرعباس
@MehradXV
⭕️به گزارش رویترز، ارتش ایالات متحده حملات جدیدی را به یک پایگاه نظامی ایرانی که تهدیدی برای نیروهای آمریکایی و کشتیهای تجاری در تنگه هرمز بود، انجام داد.
ارتش آمریکا همچنین در جریان این حملات چندین پهپاد ایرانی را رهگیری و سرنگون کرد.
@MehradXV
⭕️ هم اکنون رویترز از حمله هوایی آمریکا به یک سایت نظامی در جنوب ایران خبر میدهد.
ایران نیز در پاسخ تعدادی پهپاد به سمت نیروی دریایی آمریکا شلیک کرده است
@MehradXV
کانفیگ📶
vless://406d8436-0eb9-4eb2-84fb-960e076ffba6@104.17.121.71:443?encryption=none&type=xhttp&mode=stream-one&host=de.lezzatzone.ir&path=/de&security=tls&fp=chrome&sni=de.lezzatzone.ir#%20@MehradXV
@MehradXV⭕️ایال زمیر، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل🇮🇱:
پایههای حکومت آیتاللهها بهطور قابل توجهی ترک برداشته و آینده و ثبات اون تو هالهای از ابهام قرار داره؛
سران جمهوری اسلامی تحت تعقیبن، بخش زیادی از تواناییهای نظامی حکومت نابود شده، برنامه هستهای سالها عقب افتاده و اقتصاد در حال فروپاشیه.شهروندان هنوز درک نکردن که رهبران افراطیشون اونارو تو چه فاجعهای درگیر کردن. @MehradXV
⭕️ترامپ میگوید «مطمئن نیست» که اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس به توافقهای ابراهیم نپیوندند، باید با ایران معامله کنند یا نه.
@MehradXV
⭕️ترامپ درباره ایران:
آنها شروع به دادن چیزهایی که باید به ما بدهند کردهاند. اگر این کار را بکنند، عالی است.
اگر نکنند، هگستث آنها را تمام خواهد کرد.
@MehradXV
⭕️ترامپ : الان داریم با رویکرد «اول آمریکا» جلو میریم درباره ایران. یا باید با شرایط من کنار بیان، یا کار رو تموم میکنیم.
میگن «صبر میکنیم تا انتخابات میاندورهای». دیشب دیدید چی شد؟ اون فقط شروع ماجرا بود برای انتخابات!
هر کسی گفته من دارم کوتاه میام، اشتباه کرده
الان به نظر میاد خودشون دنبال توافقن. فکر نمیکنم حق انتخاب زیادی داشته باشن
اینترنتشون تازه دوباره وصل شده، اقتصادشون هم داغونه، تورم هم خیلی بالاست!
شاید مجبور بشیم برگردیم و کار رو یکسره کنیم!@MehradXV
⭕️🇺🇸 ترامپ : ایران یا توافق میکنه یا کار رو تموم میکنیم.
ایران خیلی جدی دنبال توافقه، واقعاً خیلی میخوان به توافق برسن.
تا الان هنوز به نتیجه نرسیدن، ما ازش راضی نیستیم ولی خواهیم شد؛ یا این یا مجبور می شیم کار رو کامل تموم کنیم.
اونا از روی ناتوانی دارن مذاکره میکنن، شاید مجبور بشیم برگردیم و کار رو تموم کنیم؛ شاید هم نه.
اونا دیگه نیروی دریایی و هوایی ندارن، و بسیاری از افرادی که کشور رو به سمت شرایط بسیار بد میبردن ،دیگه سرکار نیستن، رهبریشون از بین رفته.
@MehradXV
⭕️ پرزیدنت ترامپ به پیبیاس گفت که ایران در ازای تسلیم کردن اورانیوم بسیار غنیشده خود، از تخفیف تحریمها برخوردار نخواهد شد.
پرزیدنت ترامپ: «آنها اورانیوم بسیار غنیشده خود را در ازای تخفیف تحریمها تسلیم نخواهند کرد. نه، نه، اصلاً نه».
@MehradXV
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
