Mehrad | اینترنت آزاد | اخبار جنگ ایران آمریکا اسرائیل
الذهاب إلى القناة على Telegram
509
المشتركون
+624 ساعات
+267 أيام
+11230 أيام
أرشيف المشاركات
⭕️علی زینیوند ، سخنگوی وزارت کشور :
به همه کسایی که توی مراسم تشییع و تدفین علی خامنهای شرکت کنن بیمه رایگان تعلق میگیره.
@MehradXV | Hamshahri
🇮🇱🇺🇸شبکه 12 اسرائیل: ترامپ به دنبال سرنگونی نتانیاهو است!
@MehradXV
🇺🇸ترامپ:
چپهای رادیکال احمق و دموکراتها بالاخره فهمیدند که ما در جنگ خود علیه ایران چقدر خوب عمل کردیم، کشوری که از نظر نظامی کاملاً شکست خورد. اوباما فقط به آنها میلیاردها دلار نقدی میداد و هرگز از ارتش خستهمان در آن زمان برای انجام کاری که باید برای مهار بزرگترین حامی تروریسم در جهان — ایران — انجام میشد، استفاده نکرد. آنها هیچ احترامی برای آن قائل نبودند. آنها او را، مانند جو خوابآلود بایدن، رهبر ضعیف و ناکارآمد میدانستند — و در این مورد ۱۰۰٪ حق داشتند. ایران به مدت ۴۷ سال بدون مجازات باقی مانده بود تا اینکه من آمدم. و سپس همه چیز تغییر کرد. آمریکا بازگشت!!!رئیسجمهور دونالد جی ترامپ @MehradXV
⭕️مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی تهدید کردند در صورت ادامه حملات اسرائیل به لبنان، از مذاکرات خارج خواهد شد.
الحدث
@MehradXV
⭕️ترامپ: ما رابطهٔ بسیار خوبی با اسرائیل داریم؛ نتانیاهو یک جنگجو است
اسرائیلیها باید از نتانیاهو قدردانی کنند، چون او واقعا کارش را انجام داد. ما واقعا در کنار اسرائیل به سختی مبارزه کردیم
@MehradXV
⭕️ونس: خروج اسرائیل از لبنان بخشی از مذاکرات با ایران نیست
@MehradXV
⭕️ترامپ درباره ایران :
اگه الان بهشون ضربه میزدیم، در حالی که قرار نیست نیروی زمینی بفرستیم، و شما هم نمیخواید نیروی زمینی فرستاده بشه، درسته؟ اگه قرار نباشه نیروی زمینی وارد بشه، احتمالاً همون آدما میرن قایم میشن تو عمق غارها، بهشون میگن غارهای گرانیتی؛ غارهایی که خیلی محکم و مقاومن.
میرن اون پایین و وقتی ما عملیات رو متوقف کنیم، دوباره میان بیرون و احتمالاً همون رهبرهای قبلی سر جاشون میمونن. و الان هم تنگه هرمز کاملاً بسته شده بود. همهجاش پر از مین میشد و موشکها از بالای کشتیهای میلیارد دلاری رد میشدن، اون کشتیها دیگه نمیتونستن رفتوآمد کنن، و اون وقت ما تا چند ماه نفت نداشتیم.@MehradXV | Axios
⭕️ترامپ درباره ایران :
اگه الان بهشون ضربه میزدیم، در حالی که قرار نیست نیروی زمینی بفرستیم، و شما هم نمیخواید نیروی زمینی فرستاده بشه، درسته؟ اگه قرار نباشه نیروی زمینی وارد بشه، احتمالاً همون آدما میرن قایم میشن تو عمق غارها، بهشون میگن غارهای گرانیتی؛ غارهایی که خیلی محکم و مقاومن.
میرن اون پایین و وقتی ما عملیات رو متوقف کنیم، دوباره میان بیرون و احتمالاً همون رهبرهای قبلی سر جاشون میمونن. و الان هم تنگه هرمز کاملاً بسته شده بود. همهجاش پر از مین میشد و موشکها از بالای کشتیهای میلیارد دلاری رد میشدن، اون کشتیها دیگه نمیتونستن رفتوآمد کنن، و اون وقت ما تا چند ماه نفت نداشتیم.@MehradXV | Axios
⭕️سخنگوی ارتش اسرائیل:
ما در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند و فعالیت خود را ادامه خواهیم داد آتشبس و شدت آتش به تصمیم رده سیاسی دولت بستگی دارد
@MehradXV
⭕️کانال ۱۳ به نقل از یک مقام اسرائیلی:
ما در حال حاضر در آتشبس هستیم و اگر حزبالله به ما حمله نکند، زمان جنگ از جانب ما نیست
@MehradXV
⭕️خبرنگار المیادین در جنوب لبنان: همزمان با اجرایی شدن آتشبس ، حملهٔ هوایی اسرائیل به النبطیه صورت گرفت.
@MehradXV
⭕️آتشبس بین اسرائیل و حزبالله شروع شد
@MehradXV
⭕️ترامپ :
تنها راهی که میتونستم به ایران سختگیرتر باشم این بود که دو سه هفته دیگه هم برم اونجا و حسابی بمبارونشون کنم، مگه نه؟
ولی اینکار چه چیزی بهمون میداد؟ تنگه هرمز باز نمیشد، چند ماه نفت نداشتیم و تا وقتی داری بمب میریزی، اونجا(تنگه هرمز) بهصورت خودکار بسته میمونه.این از اون چیزهاست که میتونه باعث یه رکود اقتصادی جهانی بشه. @MehradXV | Axios
⭕️رویترز: اسرائیل و حزبالله توافق کردن که از ساعت ۴ عصر جمعه به وقت محلی، آتشبس برقرار بشه!
@MehradXV
⭕️ترامپ:
ما از روی ناچاری ملاقات [امضای تفاهمنامه] نکردیم، ایران این کار رو کرد. کار اونا تمومه. ما 60 روز رو بازی میکنیم. اونا هیچ پولی دریافت نمیکنن، حتی ده سنت!
@MehradXV
⭕️ارتش اسرائیل:
در واکنش به نقضهای مکرر توافق آتشبس از سمت حزبالله، ارتش اسرائیل از ساعاتی پیش، بیشتر از 80 هدف رو مورد حمله قرار داد و دهها تروریست از حزبالله رو تو جنوب لبنان کشته.
@MehradXV
⭕️نتانیاهو: دستور داده ام، جنگ در لبنان با تمام قدرت ادامه یابد
@MehradXV
⭕️وزیر امنیت ملی اسرائیل بن گویر:
برای هر اشک یک مادر اسرائیلی، هزار مادر لبنانی باید بگریند. تمام لبنان باید بسوزد!
با تمام احترام به آمریکاییها، اسرائیل باید به کل جهان روشن کند که خون فرزندان ما و امنیت شهروندانمان قابل معامله نیست. تمام لبنان باید بسوزد. وظیفه عالی ما حفاظت از شهروندان اسرائیل و سربازان ارتش دفاعی اسرائیل است و این تعهد بر هر ملاحظه دیگری اولویت دارد.
@MehradXV
⭕️وزیر دفاع اسرائیل، یسرائیل کاتز:
یادتان میآید حملات؟ آنها وارد میشدند و بیرون میآمدند.
ما وارد میشویم، خراب میکنیم و ترک نمیکنیم. این کاری است که اکنون در لبنان انجام میدهیم.
نیروهای دفاعی اسرائیل باید در آن سوی مرز، فراتر از مرز، از دولت اسرائیل در برابر سازمانهای جهادی در لبنان، سوریه و غزه دفاع کنند.
ما از «مناطق امنیتی» عقبنشینی نخواهیم کرد—نه در سوریه، نه در غزه و نه در لبنان.
@MehradXV
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
