محفل ققنوس
الذهاب إلى القناة على Telegram
در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
419
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+247 أيام
+8830 أيام
أرشيف المشاركات
419
عزیزم چن بار دیدم ک همراه برنجتون گردو هم دارین
چجوری میخورینش خوردش میکنین؟
اخه خیلی خوبه برنج سرده گردو گرم خنثی میشه قشنگ
419
رفته بودم رو ۷۱ به سمت ۷۲😔
غذا کمتر میخورم مخصوصا نون و برنج
بیرون میرم همه جور غذا هم سفارش بدم خودکشی نمیکنم باهاش
امروز ناهار هم برنج نخوردم سوپ خوردم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
