ar
Feedback
محفل ققنوس

محفل ققنوس

الذهاب إلى القناة على Telegram

در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
419
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+247 أيام
+8830 أيام
أرشيف المشاركات
خونه هم مرتب کردیم دوتایی تراس قشنگ سابیدم که باید بیان برای اندازه گیری شیشه سکوریت ولی دق دادن مارو گفت ساعت یک میام هنوز نیومده دلم میخواست عصر برم استخر اما تنهام😔

دیروز پیشتون نبودم🥲💋 ناهار که گفتم خونه مامانم اینا رفتیم عصری هم با کیمیا رفتیم پیش دکتر طلوع، فیلر لب و چونه زد💉✨ نمیدونین چقدر خوشگله کارای تزریقش👄

بیدار شدم، مامانم برام زنگ زد و گفت برای ناهار بیاید پیش ما 😊🍲 چه خوبههههه که آشپزخونه تمیز می‌مونه 🧹✨

صبح بخیییر

دیدی وقتی یه عالمه غم روهم میاد میخوای از گریه منفجر بشی جلوی خودتو میگیری من الان یه حال کثافتیم

کاش اوضاع اینجا بهتر بود هیچکس دغدغش رفتن نبود

یکی‌از دوستام داره مهاجرت میکنه و‌امشب تو کافه حرف رفتنشون شد یهو‌دوتایی زدیم زیرگریه

دلم‌گرفته دوست دارم یه دل سیر گریه کنم😭

رسپی برگر هم میگم بهتون الان دارم حاضر میشم برم‌بیرون سرفرصت تایپ‌میکنم

ما دیر از خواب بیدار شدیم و یهو پیشنهاد برگر دادم وشام وناهارمون یکی شد🥰

برگر خونگی من🍔❤️
+2
برگر خونگی من🍔❤️

من‌اومدمممممم بااااااا

سلامممم

جلسه شنای امروز هم به دلیل وضعیت قرمز مربی کنسل شد 🏊‍♀️❌ الان ما چهار تا خانومیم و هرکدوم یه تایمی از ماه پریود میشیم 🩸📅 یعنی ۱۰ جلسه کی تموم میشه 🤔

ناخنام انقده گوگولی شده عکس خوشگل بگیرم براتون بفرستم😝🤍

صبحتون بخیررر

شماره دو میزنم😝ناخنکار هم تایید کرد

بادومی شد🫥🤣

این نکته بگم که ناخنام مربع هست

؟
Anonymous voting