ar
Feedback
محفل ققنوس

محفل ققنوس

الذهاب إلى القناة على Telegram

در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
419
المشتركون
+424 ساعات
+277 أيام
+8830 أيام
أرشيف المشاركات
عکس از قبل فیلر لب زدنت نداری؟ ببینییممم

خیلیم خوشمزه بود یه طالبی هم گرفتیم خوب یود اما اخته خوب نبود ترکیب البالو و الوچه خیلی خوبه

موز

https://t.me/nilkchristoph/6982 سفیدا با طعم چیه نیلو؟

منو محراب کیف باشگاه خریدیممم انقدهههه با کیفیت هستن
منو محراب کیف باشگاه خریدیممم انقدهههه با کیفیت هستن

راستیییی

اینم دیروز خونه مامانم اینا

photo content

اون روز بهم‌خیلییی خوش گذشتتت

دوستای با معرفتمم تو رستوران سوپرایزم کردن برام کیک گرفتن

اینو خمام خریدما خیلییی خوب بود جاتون خالی

وای🤣🤣🤣🤣

خرداااد

از ۲۳تیر🥺🫶🏻
+5
از ۲۳تیر🥺🫶🏻

دو روزه نیستم پیشتون دیروز که میشه ۲۳ام تولدم بود نشد بیام گپ‌گپ بزنیم

دوستتون در دریای خزر غرق شد😞

رسالة فيديو00:10

سیسی تون داره میره دریا🌊
سیسی تون داره میره دریا🌊

دیشب من تو‌ راه برگشت چپه شدم خوابیدم انقده خواب توی ماشین دوست دارم برام مثل گهوارس

ظهرت بخیییر عزیزمممم