Best analytics service

Add your telegram channel for

  • get advanced analytics
  • get more advertisers
  • find out the gender of subscriber
CategoryNot specified
Channel location and language

audience statistics Redaksi.com | Rencana Kehidupan & Infotainment

55 426-47
~1 852
~0
3.34%
Telegram general rating
Globally
45 874place
of 6 627 036
6place
of 34

Subscribers gender

Find out how many male and female subscibers you have on the channel.
?%
?%

Audience language

Find out the distribution of channel subscribers by language
Russian?%English?%Arabic?%
Subscribers count
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

User lifetime on the channel

Find out how long subscribers stay on the channel.
Up to a week?%Old Timers?%Up to a month?%
Subscribers gain
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

Since the beginning of the war, more than 2000 civilians have been killed by Russian missiles, according to official data. Help us protect Ukrainians from missiles - provide max military assisstance to Ukraine #Ukraine. #StandWithUkraine
Lain macam designer baju ni, kreatif betul😎
Rekaan ekstrem baju 'bundle' jadi perhatian, ramai berebut nak 'lock' harga dan beli
Meskipun berstatus 'secondhand', namun kualiti barangan 'bundle' mempunyai nilai tersendiri yang man...
6 426
2
Ingatkan nak jual sebab ada masalah kewangan🤦
Jual Peranti Siswa sebab nak tukar Ipad? Ini respon Syed Saddiq
Sejak semalam, tular hantaran di media sosial yang memperlihatkan beberapa iklan daripada individu b...
7 172
2
"Kenapa Anwar boleh?" -Anak Najib
Larang Najib Razak berkempen untuk PRU-15, Yana pertikai keputusan penjara
Sebelum ini, media melaporkan bahawa Najib Razak tidak dibenarkan untuk berkempen dalam Pilihan Raya...
9 535
1
"Allah dan nabi larang kita buka aib sendiri, apatah lagi aib orang lain, sudahlah..."
Nama jadi bualan rakyat, kaunselor titip pesan untuk Caprice. -"Sudahlah, jadi orang baik..."
Seorang kaunselor bernama Hj Mokhtar menerusi videonya di Tiktok menitip pesan buat penyanyi rap sen...
7 620
0
Eh, betul ke ni, kenapa ajar budak2 macam tu?😟
Cara minta sedekah makin ekstrem, budak2 diajar ugut orang awam sambil acu pedang?
Apabila melihat nasib kanak-kanak terpaksa mengemis di kaki lima demi meneruskan kelangsungan hidup...
6 396
0
Senang je dia cakap, bengkel mana yang boleh repair remuk tu RM50?!😭
Kereta remuk dilanggar dari belakang, bengang pemandu Rohingya kata kos baiki RM50 je!
Melihat ragam segelintir pemandu di lebuhraya adakalanya membuatkan kita terfikir sama ada mereka me...
5 623
2
Cerita baru nak mula lah gais🍿
Nafi ejek nama Caprice, Pengarah Urusan Mydin tanya, -"Kenapa terasa?"
Pengarah Urusan Mydin, Datuk Wira Dr Ameer Ali Mydin akhirnya bersuara berhubung hantarannya di Twit...
4 699
3
Kes disiasat mengikut seksyen 302😥
Kes baling pisau: Tiada ahli keluarga hadir, remaja nampak keliru waktu keluar mahkamah
Malang tidak berbau apabila seorang remaja perempuan berusia 18 tahun ditahan reman selama 6 hari ba...
3 860
2
Moga jadi iktibar kepada yang masih hidup😢
Lelaki temui ajal ketika curi ekzos kereta
Seorang lelaki tidak bernasib baik apabila dia dipercayai maut ketika sedang melakukan jenayah curi...
3 588
1
Orang tu tengah penat nak selesaikan kes, dia ajak bergurau pula😅
Guna nama untuk bahan 'melawak'? Caprice ugut saman Mydin RM30 juta. -"Baik mohon maaf...."
Sejak kebelakangan ini, penyanyi 'rap' bernama Caprice terus menjadi tumpuan di media sosial. Demik...
3 495
2
Masih ramai yang tak faham peraturan hospital, memang dari dulu kan ada waktu tertentu untuk melawat.
Waris pesakit degil nak melawat, punca pengawal keselamatan mengamuk luar wad
Baru-baru ini, tular sebuah video pertelingkahan dipercayai melibatkan pengawal keselamatan di sebua...
3 123
0
Hurmm dah tak tahu nak percaya mana satu sekarang ni...
Dimulia dan disanjung di Malaysia, lelaki mengaku cicit Nabi rupanya 'scammer' Morocco?
Sejak kebelakangan ini, sosok seorang lelaki yang mengaku sebagai cicit Nabi Muhammad SAW menjadi bu...
3 498
2
“Akan tetapi saya tidaklah seperti itu. Saya orangnya baik..." -Ismail Sabri
Ada 'suara' tak setuju bubar Parlimen, Ismail Sabri balas, -"Saya boleh pecat mereka..."
Dalam ramai yang menggesa, rupanya ada juga yang tidak bersetuju dengan tindakan Datuk Seri Ismail S...
3 372
1
Mungkin dia rela hati nak buat, saling membantu apa salahnya kan😅
Sebab tolong kupas udang 'maula', lelaki berjubah merah digelar pentaksub
Identiti seorang lelaki berasal dari Morroco bernama Maula Muhammad Amin Al Idrisi Al Hasani terus m...
3 250
0
Inikah ketenangan yang dicari?
Lebih kurang 200 individu Islam ditahan, seronok 'teguk' arak dalam pusat hiburan
Semalam, tular sebuah video menyaksikan sebuah pusat hiburan di Pulau Pinang diserbu secara mengejut...
3 496
1
Moga masalah ni dapat pertimbangan sewajarnya
Lebih 20 ribu individu hantar petisyen, sepakat tuntut keadilan untuk Cikgu Fadli
Kisah Cikgu Fadli nyata memberi impak yang sangat hebat buat ramai pihak di luar sana bukan sahaja d...
3 270
1
"Padahal lebih 10 orang guru mohon tukar sekolah tapi tak diluluskan, saya ditukar sebegitu mudah tanpa sebab." -Cikgu Fadli
Diarah tukar sekolah sebab jujur? Cikgu Fadli dedah alasan 'tak logik' PPD
Beberapa hari ini, isu yang menimpa seorang guru bernama Mohd Fadli Salleh menjadi perhatian dan bua...
3 080
2
Min tak tahu nak ulas macam mana, korang nilai lah sendiri patut ke tak buat macam tu😐
Sibuk tanya pasal janda dalam majlis ilmu, program ceramah di Kelantan jadi bualan
Apabila berada di dalam majlis ilmu, bukan sahaja adab, malah pertuturan juga perlu dijaga. Namun,...
3 794
1
Turun kereta tiba2 pukul mak orang, aihh pakcik ni okey tak okey?
Ramai 'sangkut' sebab 'drama' tengah jalan, gadis tampil dedah punca dirinya mengamuk
Beberapa hari lalu, tular di Twitter akan sebuah video menyaksikan 'drama' tengah jalan membabitkan...
3 362
2
Wah! Tak kurang banyak, sikit pun syukur dah😅
Terkesan nasib rakyat, kerajaan setuju kurangkan kadar tol di 6 lebuhraya
Kerajaan bersetuju menurunkan kadar tol bagi enam lebuhraya di Lembah Klang. Perkara itu dimaklumka...
3 275
1
"Makcik cakap tak serupa bikin, video dah ada pun nak nafikan lagi." -netizen
Kedai diserbu pihak berkuasa, acik nasi lemak nafi serang peniaga? -"Demi Allah tak dengki..."
Selepas video makcik nasi lemak menyerang peniaga lain tular, difahamkan premis wanita berkenaan tel...
3 245
1
Setia betul orang Pekan ni🙂
Tiada perancangan 'kerusi' diganti anak2, UMNO bahagian Pekan tetap calonkan Najib Razak
Timbalan Ketua UMNO Bahagian Pekan, Zamri  Ramly mengesahkan nama Najib Razak antara lima calon...
2 972
2
"Tengok macam mana orang berilmu beri penjelasan..." -netizen
Kecoh lelaki mengaku cicit Nabi, ini penjelasan Ustaz Azhar Idrus
Sejak minggu lalu, kecoh di media sosial akan kedatangan seorang individu dari Maghribi mengaku diri...
2 856
3
Semua yang jadi mangsa remaja lelaki, hurmmm😥
Didakwa atas lima pertuduhan amang seksual, PU Azman tak mengaku bersalah
Utusan Malaysia melaporkan, penceramah selebriti yang dikenali sebagai Cik Man didakwa di Mahkamah S...
3 304
2
Dah sembuh belum agaknya adik tu sekarang, cenggitu je kena hempas😥
Hampir lumpuh dihempas dalam kelas, guru KAFA tak mengaku salah cederakan pelajar
Guru Kelas Agama dan Fardu Ain (KAFA) mengaku tak bersalah di Mahkamah Majistret atas pertuduhan men...
2 793
1
Salam takziah dari Malaysia, moga ahli keluarga mangsa tabah...
Polis Kota Malang bersujud, mohon maaf atas kematian 131 mangsa dalam tragedi Kanjuruhan
Tragedi berdarah yang berlaku di Stadium Kanjuruhan, Malang Indonesia  minggu lalu benar-benar...
2 774
0
Yang kena batal temu janji doktor atau kena marah dengan pelanggan tu, bertabahlah ye😅
Jalan sesak beberapa jam, semua tak dibenar jalan, demi beri laluan konvoi basikal
Lalu lintas mengalami kesesakan teruk selama hampir 3 jam apabila anggota polis yang menjaga trafik...
2 815
1
Orang suruh mengucap lagi ditengking, ingat Tuhan makcik, malu anak cucu tengok😌
"Esok saya tak nak tengok!" -Peniaga mengamuk, berang individu jual makanan sama dengannya
Bukan seorang, tapi dua peniaga jalanan bertindak menyerang sebuah gerai gara-gara pemiliknya menjua...
2 817
1
Selamat mengundi semua!
Harap PRU15 berjalan lancar, PDRM kerah lebih 94,000 anggota 'turun padang'
Menjelang musim Pilihan Raya Umum ke-15(PRU15) tidak lama lagi, Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan me...
3 134
1
Dengar tu, jangan tambah beban lagi...
"Jangan tambah beban..." -Bomba bagi nasihat, elak buat PRU15 waktu 'kritikal'
Dalam pada orang ramai sedang bersiap siaga berdepan bencana banjir yang akan melanda, ada pula desa...
4 699
1
Last updated: 10.11.22
Privacy Policy Telemetrio