Best analytics service

Add your telegram channel for

  • get advanced analytics
  • get more advertisers
  • find out the gender of subscriber
CategoryNot specified
Channel location and language
Not specified

audience statistics Kata mutiara islam

Maju dan terus mara demi menegakkan agama islam..agama yang terpuji..Tiada kata seindah kata-kata islam. 
1 5530
~0
~0
0
Telegram general rating
Globally
1 317 607place
of 6 595 475

Subscribers gender

Find out how many male and female subscibers you have on the channel.
?%
?%

Audience language

Find out the distribution of channel subscribers by language
Russian?%English?%Arabic?%
Subscribers count
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

User lifetime on the channel

Find out how long subscribers stay on the channel.
Up to a week?%Old Timers?%Up to a month?%
Subscribers gain
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

Hourly Audience Growth

    Data loading is in progress

    Time
    Growth
    Total
    Events
    Reposts
    Mentions
    Posts
    Since the beginning of the war, more than 2000 civilians have been killed by Russian missiles, according to official data. Help us protect Ukrainians from missiles - provide max military assisstance to Ukraine #Ukraine. #StandWithUkraine
    Allah selalu dengar doa kita, anytime, everywhere. Kita je sombong taknak meminta :) -IKH-
    22 442
    28
    📝🍒📝🍒📝 🕊Assalamualaikum ustaz. Kawan saya ada kekeliruan.. 🅰1. Boleh ke kalau kita tebalkan sejadah utk elakkan warna hitam di dahi sbb lama sujud? 🅰2. Lagi satu, adakah salah kalau kita ada warna hitam di dahi sbb lama sujud sbb takut riak .. 🅰Bagaimana kalau orang itu ikhlas utk sujud kpd Allah . Adakah ttp slah kalau ada tompok hitam di dahinya . Mohon penerangan ustaz . Terima kasih 😊 🌏✍ 🕊وعليكم السلام ورحمة الله ✅1. Boleh. 👉 Tiada masalah. Yang penting sujud kena tekan dahi. ✅2. Tidak salah. 👉 Kecuali dia g buat tompok hitam. Asah dahi bg nampak hitam spy org puji. Bila ada riak, maka rosak amalan. 👉 Adapun jika tompok itu hasil sendiri, biarkan shj. Tompok bukan ukuran org itu rajin solat ke tidak. 👉Tiada tompok lebih baik krn kurang fitnah. 🔆Ada tompok pun baik. Bila nk tinggal solat rasa malu. 👉Semua berbalik pada hati. 🐚🍒🐚🍒🐚
    Show more ...
    6 463
    2
    ✍..Tinta Muhasabah Diri..✍ 💭..Cuba bayangkan..💭 🏃..Kita da berlari dan berjalan menaiki tangga yang hampir 1000 anak tangga untuk memasuki bilik yang diinap sebabnya lif yang menjadi kemudahan kita da rosak tapi tetiba tertinggal sampai kat bilik,didapati kunci rumah tertinggal..😱😱...🏃 💢 Perasaan anda 💢 👉 😅😃😂😁😆😇😠😞😳😩😫😖😭😱😨😰😭😭😭😭😭. 👈 🌸..Begitu juga dengan sifat ikhlas..🌸 💬..Bertahun-tahun buat amal ibadat tapi kunci ikhlasnya tertinggal..💬 📢 Tak ke sia-sia tu 📣 📝..Sebab tu laa ikhlas tu kena ada di setiap perbuatan yang kita lakukan ..buat kerana ALLAH SWT bukan kerana MANUSIA..📝 🔅🔶💠✳️🔮🔮✳️💠🔶🔅 Inn shaa'ALLAH 🔅🔶💠✳️🔮🔮✳️💠🔶🔅 🗯..Pesanan untuk diri sendiri dan sahabat sekalian..🗯 😊🌷💞🌺💕 ✍..Tinta Muhasabah Diri..✍
    Show more ...
    12 545
    5
    ۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞ "Aku serahkan urusan rezekiku hanya kepada Allah Penciptaku, kerana aku yakin Allah adalah sebaik-baik pemberi rezeki." [Imam Asy-Syafie Rahimahullah Taala] Perbanyakkan berselawat
    4 556
    8
    ۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞ "Itulah manusia, akan dengan cepat melupakan beribu kebaikan kerana hanya satu kesalahan mungkin tak sengaja engkau lakukan." [Habib Ali Zaenal Abidin Al-Kaff] Perbanyakkan berselawat
    4 352
    8
    ۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞ "Kekerasan tidak menyelesaikan masalah, tapi kekerasan hanya boleh menimbulkan masalah baru" [Habib Ali Zaenal Abidin Al-Kaff] Perbanyakkan berselawat
    4 818
    3

    file

    3 817
    0

    file

    3 446
    0
    💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧 💥📚:Assalammualaikum ustaz..sya baru kehilangan seseorg ibu (bukan ibu kandung)..arwah merupakan ibu kpd bekas tunang sya..sblm beliau meninggal,beliau ada bertemu dgn sya menyatakan hasrat yg terpendam ttg(pernikahan)impian arwah terhdap sya dan anaknya..perhubungan antara sya dan anaknya sya redha ustaz..Allah jga memberi kesempatan pd sya utk menjaga arwah ibu di hosp..cuma sehingga skrg sya x dpt melupakan stp kata2 arwah,sntiasa merasa rindu pdnya..sya juga tidak berkesempatan utk menziarahi kubur arwah disbbkn status sya dan anaknya..apakah amalan dan doa yg boleh sya berikan utk arwah ustaz?sya sgt menyayangi arwah..ibu sya sendiri berkata sya lebih berdukacita kehilangan ibunya berbanding anaknya.. Jawapannya⤵⤵⤵
    Show more ...
    3 365
    0
    📚: Maaf soaalan saya xlengkap Yg kat kedai yg di selaput telur tu dgn serbuk hitam tu Apa hukum makan telur masim yg di selaput serbuk hitam tu Jawapannya⤵⤵⤵
    4 039
    0
    💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧💐🌧 💥📚:Asslamualaikum Saya ada kemuskilan ni.... Apa hukum mkn telur masih yg jual kat kedai tu .. Yg bukan di rendam dgn air tu Harap penjelasan dr ustazah... Terima ksih ye Jawapannya⤵⤵⤵
    3 732
    0

    file

    4 117
    1
    Salam Isnin, Hari Kelahiran Baginda ﷺ Bismillahirrahmanirrahim Bentuk Tubuh Rasulullah ﷺ Daripada Ibnu Abbas r.a. berkata: "Rasulullah ﷺ mempunyai gigi kacip yang renggang. Apabila Baginda ﷺ berbicara, kelihatan seperti cahaya memancar keluar dari celah kedua gigi kacipnya itu." Allahumma solli 'ala Saiyidina Muhammad wa 'ala alihi wa sohbihi wa sallim ~ Dipetik dari kitab Syamail Nabi ﷺ, Sofa Production Sdn Bhd, Cetakan Kelima/Disember 2014
    Show more ...
    3 005
    0
    🙋salam ust.klu somi isteri btengkar ..lps tu somi ucp cmni 'klu kita dah x sehaluan baik kita cerai jer' jatuh talak tak ust? 🎯Waalaikumussalam Audio👇👇👇👇👇
    1 920
    0

    file

    1 842
    0

    file

    2 264
    0
    🙋Assalam. Mohon pencerahan. Semasa kita membaca ayat ketujuh al- fatihah... adakah kita tidak dibolehkan berhenti di ... Alaihim yg kedua. Dan tidak boleh mengulangi bacaan dengan ...ghoirilmaghdu bi alaihim waladdollin... tpi klu tidak sempat nafas dibolehkan berhenti di alaihim yg pertama. Sbb ada guru yg mengajar berhenti di alaihim yg kedua. Sedangkan di situ bukan wakaf. Terima kasih... 🎯Waalaikumussalam Audio👇👇👇👇👇
    1 682
    0

    file

    2 106
    0

    file

    2 452
    0
    🙋Assalammualaikum ustaz.nk tanye .klau la si suami ckp cerai tapi dlm ayat persoalan.. Contoh nak sgt cerai ke? Dlm keadaan marah..jdi mcm mne tu.tak de pape kan.. 🎯Waalaikumusaalam Audio👇👇👇👇👇
    2 073
    0
    🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵 Mintalah pada Allah swt supaya jadikan kita manusia yang sentiasa bersyukur. Kita manusia ni selalu jadi kufur. Bukan kufur keluar daripada islam tapi kufur terhadap nikmat-nikmat Allah swt. Nafsu kita sentiasa nakkan sesuatu dan menganggap apa yang Allah swt kurniakan kepada kita bukan yang terbaik untuk kita. Sentiasa tidak puas. Kalau ada satu lembah emas, manusia inginkan dua lembah emas. Kalau ada tiga lembah emas, manusia inginkan lebih tiga lembah emas. Jika tidak didasari dengan sifat syukur nescaya sampai bila-bila kita tidak akan puas! 🔶Ust. Wadi Annuar Ayyob🔶 🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵🔸🔵
    Show more ...
    2 751
    1
    🙋Salam ustaz Ajak kawan masuk group zikir atau ngaji. Tp alasanya perkara tu membawa riak. Tunjuk2 kat public Sy beritahu yg penting nawaitu kita. Untuk membiasakan zikir setiap hari Pandangan udtaz ape mcmana nak berdepan dgn orang2 mcm nie 🎯Waalaikumussalam Audio👇👇👇👇👇
    1 810
    0
    🙋assalamualaikum. sye nk tanye.. ape hukum kalu kite pakai minyak wangi yg ade akohol then kite wat solat.. ustaz. mcam mna mereka yg menyebarkn benda yg x pasti btul dgn alasan "aku sebar je. klu si fulan tu salah. aku pun salahlah". n boleh x bri hadis tntg situasi ini sbb sye dah lupa hdis tu assalam. ustaz. nk tnya. hrp ustz dpt jwb secepatnye. bolehkah membuka aurat cthnya x pkai tudung di depn org bukn islm. 🎯Waalaikumussalam Audio👇👇👇
    2 418
    0

    file

    1 978
    0
    🙋as salam ustz...mohon pencerahan.....jika kita nak buat akikah...boleh ke buat sekor kambing dahulu..nanti bika ade duit buat satu lagi..sbb nk tumpang kenduri akikah jiran sebelah..akikah utk ank lelaki kan di syaratkan 2 ekor kambing..bagaimana ustaz..sbb pekara ni terjadi dlm kg saya 🎯Waalaikumussalam Audio👇👇👇👇👇
    2 226
    0

    file

    1 705
    0
    Sahabat.. Andai kau tahu.. Aq sebenarnya rindu sangt Kat kau.. Kau ingt tak dulu? Aq selalu berusaha untuk jadi Yang terbaik pada kau.. Aku dulu berusaha sekuat kuat.. Untuk mmpamer kan senyuman Kau..ikut apa yg kau minta.. AQ sedar.. Mungkin aku dimatamu.. Bukan la yang terbaik.. Kamu tau tak waktu dulu.. Saat kamu ungkap kan kata kata Yang menyakiti persaan ku.. Aq cuma mampu MENANGIS dalam hati.. Aq cuma mampu TERDIAM tanpa seribu kata.. Dan bertanya dalm HATI.. apa salah aku? Knpa jadi macm ni.. Dan kenapa aku mampu syang kau.. Waktu dulu sehingga kini.. Tidak pernah terputus.. Tapi kamu mnyakiti persaan ku.. Itu semua tak mengurangkan Kasih syg ku padamu.. Kerana aq syang akan persahabatan ini kerana Allah. Walaupon rase sakit yang kau beri padaku.. Aq tak penah putus berusaha agar aku jadi yang terbaik bagi mu..
    Show more ...
    𝑳𝒐𝒏𝒆𝒍𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔
    Ada perasaan yang harus di pendam dan ada yang perlu di luahkan🥀 Reach us here ➫ @luahanseoranginsan_bot ᴄʀᴇᴀᴛᴏʀ: @mawarroses 🌱 27219
    1 559
    2
    Bismillahirrahmanirrahim Bentuk Tubuh Rasulullah ﷺ Dalam satu riwayat, Jabir ibn Abdullah r.a. menceritakan bahawa Rasulullah ﷺ bersabda: "Telah diperlihatkan kepada saya para nabi. Adapun Nabi Musa a.s. bagaikan seorang lelaki dari suku Syanu'ah*. Saya lihat pula Nabi Isa ibn Maryam a.s. ternyata orang yang pernah saya lihat dan mirip dengannya ialah 'Urwah ibn Mas'ud. Saya juga melihat Nabi Ibrahim a.s., ternyata orang yang mirip dengannya adalah sahabat kalian ini (Nabi ﷺ sendiri). Saya lihat pula Jibril a.s., ternyata orang yang pernah saya lihat dan mirip dengannya ialah Dihyah." *Satu qabilah di Yaman Allahumma solli 'ala Saiyidina Muhammad wa 'ala alihi wa sohbihi wa sallim ~ Dipetik dari kitab Syamail Nabi ﷺ, Sofa Production Sdn Bhd, Cetakan Kelima/Disember 2014
    Show more ...
    1 365
    0
    ۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞ "Jangan lepaskan peluang kita didunia ini, hidupkan cinta terhadap Allah dan Rasulullah." [Al-Alim Habib Kadzim As-Saggaf Hafizhahullah] Perbanyakkan berselawat
    1 278
    0
    ۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞ "Hendaklah kita berselawat ke atas Rasulullah ﷺ dengan hati yang penuh rindu dan kecintaan kepada Baginda ﷺ." [Al-Alim Habib Kadzim As-Saqqaf Hafizhahullah] Perbanyakkan berselawat
    1 226
    2
    Last updated: 10.11.22
    Privacy Policy Telemetrio