Best analytics service

Add your telegram channel for

  • get advanced analytics
  • get more advertisers
  • find out the gender of subscriber
CategoryNot specified
Channel location and language

audience statistics Dj Channel✍

Jangan pernah memandang dari siapa teguran datang. Kerana kita tidak pernah tahu siapa yang dipilih untuk "MENYAMPAIKAN".🌍🔭 
1870
~0
~0
0
Telegram general rating
Globally
5 673 665place
of 6 595 475
113 451place
of 147 082

Subscribers gender

Find out how many male and female subscibers you have on the channel.
?%
?%

Audience language

Find out the distribution of channel subscribers by language
Russian?%English?%Arabic?%
Subscribers count
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

User lifetime on the channel

Find out how long subscribers stay on the channel.
Up to a week?%Old Timers?%Up to a month?%
Subscribers gain
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

Hourly Audience Growth

    Data loading is in progress

    Time
    Growth
    Total
    Events
    Reposts
    Mentions
    Posts
    Since the beginning of the war, more than 2000 civilians have been killed by Russian missiles, according to official data. Help us protect Ukrainians from missiles - provide max military assisstance to Ukraine #Ukraine. #StandWithUkraine
    " Salah satu tiket untuk MASUK syurga. Ialah , dengan MEMAAFKAN orang lain. Tak kisahlah sejahat mana seseorang tu ,dengan kita. Sealim mana pun kita , kat atas muka bumi ni , dengan tidak memaafkan orang , maka menantilah kita di pintu syurga , itu pun , klu berada di pintu , kalau di tgah padang masyhar. Haa mereput laa kita kat situ.Hingga turn org yang kita tak maafkan tu , sampai ke depan mata kita ? Nak ke ,tunggu? Bukan setahun dua , kena tunggunya tu. Berganda2 juta tahunnya ooiiiiii... Sanggup ke kita? Tak yah tunggu laaa.. Penat menunggu kat dunia pun ,kita dah tak tahan.. apatah lagi menunggu kat alam barzakh ,sana. Sangat memeritkan tau tak . Kita jangan sombong , dngn manusia lain. Kita maafkan orang , bukan untuk diri orang pun. tapi untuk memudahkan diri kita sndiri semasa kat sana. Klu pun org tu , ada dosa dan kesalahan dgn kita , Takpe.., Allah kan Wujud. Dan Dia Maha Mengetahui . Kita serahkan pada Allah je, . Ok! Benda senang .. kita janganlah rumit2kan. Sementara kita masih waras dan ada kat muka dunia ni, maafkan je lah. Kita pun , banyak juga dosanya. Cuma sedar ,tak sedar je. Kan!.. Jom kita tekad dalam diri kita. Untuk maafkan semuuuaaaa orang. Dan klu kita ada salah dan silap dgn orang , kita pergi minta maaf dgn orang. Biar kita bersusah sekarg , di tommah sekarang ,asalkan kita terlepas dari keperitan menunggu di 'sana' ok.. ☺️💖✍
    Show more ...
    1
    0

    file

    1
    0
    "Kita nampak dosa orang , kita leka membicarakan tempat sengsara orang Tapi! Pernah tak , kita buat2 nampak dosa kita? Kita ambil tau ,tak , dimana tempat menetap kita ,bila kita mati ,nanti ? Pernah nampak tak?? ✍
    3
    0
    Sketsa.. Dyan: ASSalmualaikum Selly, Kak Tipah jemput kita gi baca Yassin kat rumah dia petang ni . Selly: Waalaikmsalam ,Dian. Emmmpp.. takpelah , Selly ada hal petang ni , nak kena keluar. Dyan: Emmmp... Takpe lah klu macam tu. ....di tempat lain , selepas majlis. Tetamu 1:Dyan , kenapa jiran ko , tak datang? Tetamu 2: Haa arr , agaknya tuan rumah tak jemput kot.. Dyan: Eh! Tuan rumah jemput, Tuan rumah yang pesan dalam whaspp suh jemput jiran Dyan tu.. Tetamu 3.. Dia tu mmg tak prrnah dtg baca yassin kemana2 rumah pun. Walpn tuan rumah jemput.. Dyan : Dia kata ada hal ,kena keluar. Tetamu 3: Takkan lah setiap kali ada jemputan baca Yassiin , ada hal!. Dyan : emmmp... Takpelah minta diri dulu , dah petang sangat ni.. kang jem pulak jalan balik tu. Tetamu 3 : ah! Mengadalah kau... Balik laah , buat semak je .. smbil di sahut gelak tawa... Tetamu2 lain. 😜😜✍
    Show more ...
    6
    0
    "Ada yang bertanya. Dalam banyak2 sakit. Sakit apa yang paling sakit? Sooo opkos laa.. sakit kerana kata2. Kan kan. 😅✍
    9
    0
    "Menjaga diri dari melakukan kejahatan , jauh lebih mudah .(walau hakikatnya tidak mudah) dari menjaga prasangka dan kejahatan kata² dari lidah. Jika dapat . Jauhkanlah diri kita , dari sesuatu yang mendatangkan keburukkan kpada lidah. Kerana kejahatan itu , akan membunuh dan menjahanamkan diri kita sendri , dimasa sekarang ,akan datang dan mungkin selamanya. Wallahwaa'lam ✍
    12
    0
    "Sejahat apapun, anggota di tubuh badan kita. Jangan! Jangan sesekali membiarkan mulut kita berkata yang tidak elok dan hati kita berprasangka yang bukan² kepada apa pun yang MILIK ALLAH. Kecuali yang di beri PERINGATAN kpada kita , bahawasaNya ,IBLIS itu adalah MUSUH NYATA bagi manusia. INGAT tau.✍
    13
    0
    5 Muharram 1444H💙💖 "Jika menjaga hati manusia lain,dapat memberatkan ganjaran Allah kepada kita di alam sana. Maka jagailah hati manusia2 itu , kerana Allah Taala. Walau sehancur apa pun hati kita ,kerana perbuatan mereka. InsyaAllah. ✍
    12
    0
    4 Muharram 1444H💙💖 "Jika seseorang telah melakukan kesilapan dan dosa besar , jangan sesekali kita menambah dosa lain ke atas diri kita.Jaga diri dan ambil ibrah di setiap kesilapan dan dosa2 tersebut , kerana sekli kita melakukan kesilapan dan dosa , selamanya kita akan di pandang hina. Ingat tu"✍
    16
    0
    3 Muharram 1444H "Berhenti dari mencari dan menghitung kira , salah dan kesilapan orang lain, Kerana disebalik perhitungan itu , tanpa kita sedar , hati kita sedang berdikit² untuk membusuk" ✍
    15
    0
    Apakhabr? Semoga sihat2 . 💙
    8
    0
    Salam 2 Muharram. 💖
    15
    0
    Assalamualaikum 💙💖✍
    14
    0
    Tak senang utk menukar hati dari tidak sayang ,kepada syang. Dan begitulah sebaliknya. Cumanya kita ,kengkadang lebih menjaga hati orang lain dari keperluan ,kehendak dan kata hati diri sndiri. Inilah salah satu pengorbanan yang julung3 kli jarang di lakukan orang. Hanya yang terpilih je , berkorban macam ni. Sedih. Hanyanya hanya tuhan dan diri sja yang tahu. Walhwalam. 💖✍
    19
    0
    🍒📃 Assalamualaikum.....sya nk mntk pncerahan ...apa hukum seorang istri tiada perasaan cnta dan syg pda suaminya? Sya msh berthn dgn suami sya demi ank2 walaupun sya dh x ada rasa smua tu....sya dh cuba untk bercnta dgn dia blk tp sya x ada jgk...sya dh tawar hati dgn dia di sbbkn perangai dia yg trlalu cmburu dn suka mmbndingkn dirinya dgn bks suami sya... sya naik rimas pun ada ...sya mohon cerai tp dia xnk lpskn sya...blh x tlg sya blh kah sya mohon cerai darinya diatas sya x ada perasaan darinya? Sya x nk hdup pura2 dgnnya ..apa yg harus sya lakukn 🍒📃〰〰〰〰〰〰〰〰 Waalaikumussalam.. Sebenarnya apa jua masalah yang kita hadapi, cara untuk menyelesaikannya adalah dengan kembali kepada Allah. Bangunlah ditengah malam , berwudhuk, sujud, mengadu dan mohonlah bantuan serta petunjuk daripada Allah. Buatlah solat istikharah sebelum mengambil sebarang keputusan. Insya Allah, jiwa puan akan tenang dan Allah akan tunjukkan jalan keluar yang terbaik..😊 Rumahtangga yang dibina adalah satu bentuk ibadah kepada Allah dan sebagai gedung pahala kita. Rugilah kalau kita nak tutup gedung tu sebab ia umpama kita nak menutup sumber pahala kita. Kalau puan rasa tawar hati dengan suami, berdoalah agar Allah satukan kembali ikatan kasih diantara kalian berdua. Ada doa-doa tertentu yang boleh diamalkan.. Malah ulama' berpendapat harus bagi pasangan untuk berbohong dan tidak berdosa untuk menyatakan perkataan "sayang" kepada suami /isteri walaupun tidak wujud perasaan sayang dihatinya demi menjaga hati pasangan dan menyelamatkan rumahtangga yang telah dibina. Kalau suami kuat cemburu, tu tandanya dia sayangkan puan. Puan cubalah bertahan dan banyakkan bersabar, selagi suami tidak melakukan sesuatu perbuatan yang melampaui batas kemanusiaan atau perkara yang dilarang syarak, puan wajib menghormati dan mentaati suami.. Ingatlah bagaimana nasib anak-anak dan jagalah perasaan mereka. Perceraian ibubapa akan memberi kesan yang kurang baik kepada tumbesaran dan perkembangan diri mereka. Namun, kalau puan telah melakukan berbagai usaha termasuklah menunaikan solat istikharah, tapi hati puan kuat ke arah ingin memohon perceraian, maka puan boleh memfailkan permohonan perceraian melalui mahkamah. Ini Kerana Islam adalah agama fitrah dan amat memahami naluri manusia. Apabila seorang wanita terpaksa hidup bersama suaminya dalam keadaan terpaksa dan tertekan , maka dibimbangi dia gagal untuk menjalankan tanggungjawab sebagai isteri. Untuk mengelakkan diri daripada berdosa, adalah lebih baik berpisah supaya dapat memberi peluang dan ruang untuk berfikir, bermuhasabah dan memperbaiki kelemahan diri sendiri, andai berjodoh lagi, boleh rujuk semula selagi masih dalam eddah...Insya Allah..😊 Islam adalah satu cara hidup yang mudah dan indah untuk diamalkan, tidak ada paksaan dalam agama..😊😊 Admin ..📖🖍 🍒📃
    Show more ...
    16
    0
    Semoga tahun baru islam ini ,akan membawa kita kpada kebaikkan di dunia dan akhirat .Aamiin.💙💖✍
    8
    0
    Rasulullah SAW bersabda maksudnya: "Seseorang itu bergantung kepada agama sahabatnya. Kerana itu, perhatikanlah setiap seorang di antara kalian dengan siapa dia bersahabat." (Hadis riwayat Abu Dawud). Peranan seorang sahabat amat penting iaitu perlu membawa sahabatnya ke arah kebaikan dan menjauhi kemungkaran. Sahabat yang baik adalah sahabat yang sentiasa membawa sahabatnya kepada mengingati Allah SWT pada setiap masa.❤️ Semoga berginilah persahabatan kita Cnp📚✍
    8
    0
    Assalamualaikum.. Salam 1 Muharam 1444 hijrah. Salam perjuangan. 💪💙💖✍
    9
    0
    'pengubat kerinduan' 👆InsyaAllah
    12
    0

    file

    13
    0

    file

    1
    0
    "Tetaplah berbahagia.. walaupun hidup kita hancur"... Terbaca satu caption ni 👆. Tetiba hati rasa sedih. 😅 Rasa sebak gila. Allahuakbar . Tak boleh nak fikir macamna kita nak bahgia , wlpn diri hancur...kan 😢
    5
    0
    Ada sesetgah orang ,bertahlil , bermaulud nabi tak de dlaam hadith. Kemain itu ini , takde dlm hadith. Ater yang kita berso-sial med
    1
    0
    السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُُ بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ Ya Allah, jadikanlah hari ini dan hari-hari di kemudiannya , jauh lebih baik bagi kami . Ya Allah, bukakanlah, tumbuhkanlah dan bangkitkanlah semangat kami dalam bekerja dan berusaha, lebih-lebih lagi keistiqomahan kami dalam beribadah dan beramal. Semangatkanlah kehidupan kami hari ini dan hari-hari di kemudiannya... Ya Allah, jaminlah keselamatan, kesihatan, keamanan dan kedamaian, bagi kami hari ini dan hari-hari kemudiannya.. Ya Allah, limpahkan dan bukakanlah seluas2nya pintu rezeki Mu untuk kami pada hari ini dan hari-hari kemudiannya.. Ya Allah, kurnia dan takdirkanlah , hanya kesempatan yang baik-baik saja bagi kami hari ini dan hari-hari kemudiannya.. Ya Allah, perlihatkanlah, perdengarkanlah hanya kejadian², berita² dan pengalaman² yang menggembirakan dan menyenangkan saja kepada kami hari ini dan hari-hari kemudiannya.. Ya Allah, mudahkanlah segala urusan kami, jauhkanlah dari kami kesulitan apapun.. Ya Allah, kabulkan dan perkenankanlah doa² kami, wujudkanlah harapan² kami, Ya Allah.. jauhkanlah kami dari kesengsaraan dan kepedihan di dunia dan juga keperitan kami di akhirat. Ya Allah... Kurniakan kami syurga Mu. JAUHKANLAH kami , dari azap nerakaMu. Kami mohon Ya Allah. Ampunkanlah kami. ibuayah kami , anak2kami ,keturunN kami dan mereka2 yang KAU hadirkan dalam kehidupan dan hati kami.. Aamiin. Ya rabbal aalamin. ✍
    Show more ...
    15
    0

    file

    11
    0

    file

    1
    0
    Jom baca ... dan amalkan kerana Allah Taala.. . 💙💖✍
    12
    0
    🍃Checklist Jumaat 🍃Al-kahfi 🍃Potong kuku 🍃Memakai wangian 🍃Berpakaian bersih/putih 🍃Selawat kepada Nabi 🍃Zikir Ya Allah 🍃Bersugi/siwak 🍃Mandi sunat Jom bersama kita lakukn..☺️ ‎🌹💕
    10
    0
    Doa Hari Jumaatُِ بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِيْنَ وَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِيْنَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى أَشْرَفِ اْلأَنْبِيَاءِ وَالْمُرْسَلِيْنَ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ أَجْمَعِيْنَ. Ya Allah, ya Tuhan kami, Di hari Jumaat yang mulia ini , kami bermohon ke hadrat-Mu, berilah kekuatan , taufik dan hidayah kepada kami supaya kami dapat memperbaiki diri kami , tambahkanlah ya Allah kepada kami ilmu, iman dan amal. يَا اَلله ُ يَا رَزَّاقُ Kami memohon kepada-Mu ya Allah, berilah kami iman yang sempurna , ilmu yang memberi manfaat, rezeki yang halal, anak-anak yang soleh dan solehah, rumahtangga yang bahagia, usia yang berkat, doa yang mustajab, hajat yang tertunai, kesihatan yang berterusan, hutang yang terbayar, keselamatan dan kesejahteraan di dunia dan akhirat. Jangan lupa baca surah al kahfi.... {رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنْفُسَنَا وَإِنْ لَّمْ تَغْفِرْلَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُوْنَنَّ مِنَ الْخَاسِرِيْنَ} {رَبَّنَا ءَاتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى اْلآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ} وَصَلَّى الله ُعَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ Aamiin ya rabbal alamiin..
    Show more ...
    10
    0
    semoga semua shbt sihat ceria
    11
    0
    Last updated: 10.11.22
    Privacy Policy Telemetrio