Best analytics service

Add your telegram channel for

  • get advanced analytics
  • get more advertisers
  • find out the gender of subscriber
CategoryNot specified
Channel location and language

audience statistics Daie Lebah

Orang mukmin seperti seekor lebah yg memakan yg baik-ii , mengeluarkan hasil yg baik, tidak merosakkan dan membinasakan. 
1800
~0
~0
0
Telegram general rating
Globally
5 805 223place
of 6 595 475
116 637place
of 147 082

Subscribers gender

Find out how many male and female subscibers you have on the channel.
?%
?%

Audience language

Find out the distribution of channel subscribers by language
Russian?%English?%Arabic?%
Subscribers count
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

User lifetime on the channel

Find out how long subscribers stay on the channel.
Up to a week?%Old Timers?%Up to a month?%
Subscribers gain
ChartTable
D
W
M
Y
help

Data loading is in progress

Hourly Audience Growth

    Data loading is in progress

    Time
    Growth
    Total
    Events
    Reposts
    Mentions
    Posts
    Since the beginning of the war, more than 2000 civilians have been killed by Russian missiles, according to official data. Help us protect Ukrainians from missiles - provide max military assisstance to Ukraine #Ukraine. #StandWithUkraine
    stay safe everyone💕
    197
    0
    terima kasih bagi yg masih stay dalam ni
    305
    0
    hai assalamualaikum
    305
    0
    "Apabila kau memilih untuk mencintai, kau sememangnya harus sedar akan risiko-risikonya. Sama ada cinta sebelum nikah atau selepas nikah, dua-dua ada risiko." "Habis itu, tak payah cintakan siapa-siapa lah? Begitu?" "Bro, kau mencintai makhluk bernama manusia. Manusia bukan tuhan. Kau harapkan apa daripada manusia? Kau harap dia akan kekal cintakan kau sampai bila-bila? Belum tentu, hati manusia berbolak-balik. Kau harapkan manusia itu sentiasa menceriakan hati? Belum tentu, kau manusia sampai satu masa akan kebosanan. Kau harapkan dia setia? Belum tentu, kes cerai pun berlambak-lambak di luar sana." "Kalau begitu, aku tak mahu bercinta lah." "Bro, hidup ini kalau kau takut mahu ambil risiko, kau tak akan ke mana-mana. Hidup ini kalau kau tidak bersedia dengan sebarang kemungkinan, kau akan tersungkur dan sukar bangun. Hidup ini kalau kau memberi dan harapkan pengembalian, nescaya kau akan kecewa. Panjang kalau aku teruskan." "Jadi, apa perlu aku lakukan?" "Belajarlah memberi tanpa harapkan balasan. Belajarlah mencintai tanpa harapkan akan menjadi seperti diidamkan. Bukan kerja kita, mahu meramal masa hadapan. Sesaat ke hadapan pun kita tak mampu ramal, inikan pula yang lebih jauh. Cintailah sepenuh-penuhnya apabila diwujudkan rasa itu di dalam hati, selebihnya biar Tuhan yang menentukannya. Jika dikecewakan, redha dan ambil pengajaran daripadanya. Sebab hal itu diluar kekuasaan kau. Tidak guna kau menyalahkan sesiapa. Kelak, apapun yang kau lakukan, ketahuilah bahawa Allah swt yang lebih berkuasa. Itulah bagiku, cinta kepada manusia kerana Allah yang Maha Esa." "Umm.." "Manusia hari ini, ramai yang terlalu fokus kepada hasilnya apabila mencintai setulus hati, sedangkan hal itu diluar kekuasaannya. Mereka bertengkar dan saling menyalahkan akan segala yang terjadi. Mereka menyesal kerana telah terlalu mencintai. Sehinggakan mereka lupa, tugas mereka hanyalah mencintai dan menjaganya agar berterusan suci, tidak membiarkan maksiat menodai. Bukan capaian mereka untuk memastikan hal-hal yang akan datang. Mereka hanya perlu lakukan yang terbaik, dan biarkan Allah menentukan segalanya." -Luqman al-Hakim
    Show more ...
    486
    4
    Salam ramadhan kareem 😊
    450
    0
    Ade tiga hal yang Allah cukup suka kalau hamba-Nya lakukan pertama , solat di awal waktu , berbuat baik kepada ibu bapa , ketiga jihad fi sabilillah ❤️
    744
    0
    Walaupun kita tak sesoleh atau sesolehah hamba2 yang lain , tidak bererti Allah tak pandang kita , tak dengar rintihan kita , tak dengar aduan kita , Allah maha adil 😊
    752
    0
    Bersyukurlah kalian , sebb kita ade Allah untuk bergantung harap , kita ade Allah untuk meluahkan rasa syukur , sebak , gembira , kita ade Allah di mana segala2nya hal berkaitan kehidupan kita serahkan seratus peratus pada Allah . Alhamdulillah .
    741
    0
    Perkongsian kali ni admin nak ajak kamu semua bersyukur alhamdulillah kerana kita masih hidup dalam nikmat iman islam dan ihsan . Allahuakbar
    632
    0
    Kuliah sebelum isyak ^^
    542
    0
    Lama tak update ni
    525
    0
    Assalamualaikum
    486
    0

    sticker.webp

    785
    0
    Pepahamlah admin taa reti nak susun ayat ni
    678
    0
    Apatah lagi nak berbudi jauh sekali nak berbahasa. Ish ish kalian siapa lagi nak perbaiki diri kalau bukan bermula dari diri sendiri
    661
    0
    Admin tengok dan perhati sekarang ni budak kecil pun dah pandai guna perkataan kesat, kesopanan tu dah hilang, mana peeeeeginya semangad rukun negara yang kelima iaitu kesopanan dan kesusilaan hmps
    649
    0
    Jagalah lisan daripada mencela atau berkata buruk contohnya mencarut. Marah sikit keluarkan kata kesat, benggang sikit mula perkataan sampah keluar dari mulut. Kata orang mulut yang jenis cakap lepas tapi tak mendatangkan faedah ni tak adee guneee kepada masyarakat, diri, bangsa malah lebih memalukan agama kita Allahu,
    570
    0
    Pa habaaq semuaaa ?
    519
    0
    Assalamualaikum semua 😊
    512
    0
    Tausiyah💐 Berhati hatilah kalian mencela syaitan di depan umum, tetapi kalian mentaatinya di kala sepi. _ Habib Umar bin Hafidz
    595
    0
    Kalian sihat kaa?
    594
    0
    Wah lamanyaaa admin tak update group
    580
    0
    " Bila kau tengok seseorang tu berubah, mungkin dia bukan berubah, Tapi kau semakin mengenali siapa dia "
    572
    0
    Penjara Dakwah: CEMBURU AISYAH RA Apabila Rasulullah SAW ingin bermusafir , Baginda akan membuat undian di antara isteri-isteri Baginda. Suatu hari , undian itu jatuh kepada Aisyah dan Hafsah lalu mereka keluar bersama Rasulullah. Pada waktu malam , Rasulullah berjalan serta bercerita dengan Aisyah. Suatu ketika Hafsah bertanya kepada Aisyah: "Malam nanti boleh tak kalau Hafsah menaiki unta Aisyah , Dan Aisyah menaiki unta Hafsah ?" Lalu Aisyah pun bersetuju dan mereka bertukar unta. Aisyah menunggang Unta Hafsah dan Hafsah menunggang Unta Aisyah.. Ketika itu Rasulullah SAW menuju ke arah unta Aisyah yg ditunggang Hafsah , Rasullullah mengucapkan salam dan berjalan bersama sehingga lah mereka berhenti dan Aisyah yg kehilangan baginda MERASA CEMBURU.. Ketika itu Aisyah menjatuhkan kakinya di atas rumput tebal sambil berkata: "Ya Tuhan ku, datanglah kepadaku kala jengking atau ular.Sesungguhnya Rasulmu telah menyakitiku dan aku tidak berkuasa untuk berkata sesuatu kepadanya" (Riwayat Muslim) By : Penjara Dakwah: PEREMPUAN ITU PUNYA SIFAT CEMBURU.. Secara semulajadi perempuan mempunyai sifat cemburu lagi-lagi dalam isu berpoligami. Orang terdahulu pakaian bagi perempuan itu serba hitam.Kita semua tahu bahawa Rasullulah begitu sayangkan Aisyah R.A . Sebab itu Baginda memilih Unta Aisyah .Mungkin disebabkan malam yg amat kelam ditambah pula dengan pakaian serba hitam perempuan mana mungkin Baginda dapat melihat yg berada di atas Unta Aisyah itu adalah Hafsah. Perasaan CEMBURU Aisyah jelas apabila dia mengungkapkan kata-kata. "Datangkan lah Kala Jengking atau ular kepada ku kerana Rasulmu telah menyakitiku dan aku tidak berkuasa untuk berkata sesuatu kepadanya" Buat insan bernama lelaki sentiasa tabah dan sabar lah dengan cemburu perempuan.. By :
    Show more ...
    676
    0
    Situasi di kedai makan. Pelayan: order minum bang Aku: yup Pelayan: minum apa bang. Aku: air barli. Pelayan: makan? Aku: barli dalam air tu. Pelayan : *buat muka *10 meja aku terbalikkan AimanAriffuddin
    521
    0
    Saya kadang-kadang tak faham dengan yang namanya wanita zaman sekarang. Entah ke mana hilangnya haya' mereka. Bila saya pergi makan ke warung/restoran yang jenis buffet (lauk ambil sendiri), saya tak faham sesetengah wanita yang tak sabar ni. Kalau ya pun lapar, tapi jangan lah sampai hilang sifat malu tu. Bila kita tengah ambik lauk, dengan cepat dia datang serbu ambil lauk jugak. Langsung tak kisah bila bersentuhan. Kita pulak takut dengan wanita yang jenis selamba sentuh-sentuh orang ni! (nasib tak payah samak!). Last-last, kita bagi je la mereka ambik lauk dulu walaupun terpaksa tunggu lama. Demi menjaga maruah lelaki muslim!. Tahu lah penat bekerja, tapi batas syara' tu kena jaga. Elakkan dari bersentuhan dengan yang bukan mahram. Kulit tu pun akan jadi saksi depan Tuhan nanti. Jaga nafsu tu sikit. Kata islam, pakai tudung. Bila kena macam ni kat diri sendiri, baru tahu betapa masalahnya umat ni. Inilah. Bila iman dan kefahaman lemah dalam diri, perkara dosa pun dianggap biasa. Kat dunia boleh lah chill, depan Tuhan kamu nak jawab apa?. Chill???. Jaga maruah diri. Moga iman memandu kita. Benar kata Nabi; "... ‘Bila kamu tidak malu, berbuatlah sesukamu.”(HR Bukhari) Ihsan Alwi
    Show more ...
    590
    0
    Punca pemutus hubungan dan penimbul kebencian dalam hati adalah kerana kita memindahkan kata2 dari satu orang kepada yang lain. Oleh sebab tu, jadilah orang yang buta, pekak dan bisu terhadap aib orang lain. Begitulah cara terbaik untuk mencipta perdamaian antara sesama kita. Atau jadilah umpama kubur bagi setiap berita buruk yang sampai. Aman tersimpan, tidak akan keluar dan tersebar lagi. Rasulullah mengatakan bahawa menahan diri sendiri supaya tidak menyakiti orang lain itu juga sedekah !
    731
    0
    Kadang-kadang , kita rasa BETUL , tapi orang kata SALAH . Kadang-kadang , kita rasa MENYAMPAH , tapi orang ingat kita SUKA . Kadang-kadang , kita rasa SUKA , tapi orang lain BENCI . Then , what to do ? Ada ke kalau kita buat sesuatu tu dapat memuaskan hati semua pihak tanpa ada yang terasa ? Ada ke ? Tengok member kau bahagia kau CEMBURU . Tengok member kau ketawa jadi bahan JENAKA . Susah sangat ke nak BERBAIK SANGKA ? Susah sangat ke nak tengok orang BAHAGIA ? What is wrong with you ? Semua benda nak kita je yang betul . Semua benda nak kita je yang menang . Dimana adilnya ? {إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ } Surah An-Nahl Ayat 90 Mafhumnya : Sesungguhnya Allah menyuruh untuk berlaku adil dan Ihsan . Adillah pada diri sendiri juga pada orang lain . Jangan pentingkan diri hanya untuk memuaskan diri sendiri tanpa memikirkan perasaan orang lain .
    Show more ...
    545
    1
    " Apabila kau semakin matang, kau tahu kepada siapa hendak mengalirkan air mata " 🌸
    469
    0
    "Perempuan lemah dari sudut hatinya.. Tetapi dari sudut hati itu terselit ketabahan yg jauh lebih kuat berbanding lelaki " -Us kazim Elias ♥Allahumma solli ala Muhammad waala alihi Muhammad
    637
    0
    Last updated: 10.11.22
    Privacy Policy Telemetrio