ar
Feedback
InCrypto

InCrypto

قناة بسيطة

💻Криптан, купив BMW в 20 років з дропів. Далі Lamborghini… Зв‘язок з адміном та реклама👉 @incrypto_help 🗽Посилання для друзів: https://t.me/+FxrSqKYkSQE1OWEy 🗣️Чат: https://t.me/+bulCEE82v8syNmFi Рекламні менеджери @optar_cpa @m0nag_m @spinkapepp

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام InCrypto

تُعد قناة InCrypto في القطاع اللغوي أوكراني لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 40 396 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 132 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 1 446 في منطقة أوكرانيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 40 396 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -719، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -10، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.84‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 6.54‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 4 771 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 636 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 26.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل inst, токен, лістинг, шорт, lighter.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
💻Криптан, купив BMW в 20 років з дропів. Далі Lamborghini… Зв‘язок з адміном та реклама👉 @incrypto_help 🗽Посилання для друзів: https://t.me/+FxrSqKYkSQE1OWEy 🗣️Чат: https://t.me/+bulCEE82v8syNmFi Рекламні менеджери @optar_cpa @m0nag_m @spink...

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

40 396
المشتركون
-1024 ساعات
+297 أيام
-71930 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+466
في 8 قنوات
مايو '26
+1 656
في 2 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+503
في 2 قنوات
Get PRO
مارس '26
+686
في 4 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+63
في 2 قنوات
Get PRO
يناير '26
+616
في 2 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+73
في 8 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+1 559
في 4 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+494
في 7 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+601
في 5 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+698
في 2 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+1 788
في 2 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+1 825
في 4 قنوات
Get PRO
مايو '25
+2 709
في 3 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+2 118
في 4 قنوات
Get PRO
مارس '25
+1 064
في 6 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+3 788
في 4 قنوات
Get PRO
يناير '25
+2 026
في 6 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+8 935
في 2 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+7 825
في 7 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+5 850
في 19 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+7 967
في 34 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+3 848
في 5 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+4 149
في 17 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+8 433
في 6 قنوات
Get PRO
مايو '24
+31 061
في 21 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+2 615
في 17 قنوات
Get PRO
مارس '24
+2 578
في 5 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+2 428
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '24
+3 491
في 6 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+1 913
في 5 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+1 708
في 4 قنوات
Get PRO
أكتوبر '23
+3 167
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '23
+2 382
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '23
+652
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '23
+681
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '23
+454
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '23
+37
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '23
+466
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
27 يونيو+127
26 يونيو+42
25 يونيو+2
24 يونيو+38
23 يونيو+186
22 يونيو+2
21 يونيو0
20 يونيو+1
19 يونيو0
18 يونيو+6
17 يونيو+6
16 يونيو+2
15 يونيو+2
14 يونيو0
13 يونيو+1
12 يونيو+2
11 يونيو0
10 يونيو0
09 يونيو+2
08 يونيو+8
07 يونيو+9
06 يونيو+6
05 يونيو+11
04 يونيو0
03 يونيو0
02 يونيو+1
01 يونيو+12
منشورات القناة
رسالة فيديو00:22

2
Вже сьогодні обираємо переможців, яким роздамо 26.000грн 💵 📝 Хто ще не прийняв участь: ⏺Переходимо СЮДИ та робимо декілька підписок . . . Вибирати щасливчиків будемо ВЕЧЕРОМ о 23:45 Результати будуть в боті ( там знайдете кнопку)👈 Фастом виконуємо 2 дії та ділимо пул, удачі від адміна ❤️
399
3
Йду до 100к поінтів в Kraken На минулому тижні використав ваучер для комісій, і без ваучера оборот десь 100к$. Загалом дали м
Йду до 100к поінтів в Kraken На минулому тижні використав ваучер для комісій, і без ваучера оборот десь 100к$. Загалом дали майже 10к поінтів, що доволі норм Зараз останній тиждень третього сезону, потім четвертий і все 🎞ВІДЕО-ІНСТРУКЦІЯ 🥉 РЕЄСТРАЦІЯ KRAKEN ⚫️ РЕЄСТРАЦІЯ NADO 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
2 993
4
🎉 Разом з адмінами хочу розділити між вами 26.000₴ на 15 щасливчиків⤵️ Потрібно лише зробити декілька підписок в цьому боті
🎉 Разом з адмінами хочу розділити між вами 26.000₴ на 15 щасливчиків⤵️ Потрібно лише зробити декілька підписок в цьому боті — ТИК 🖥 По призах: 🤔 25.06 буде вибрано 15 переможців (10 перших отримають на піцу, інші 5 — по 110$ зелених) 💸 Результати будуть в боті о 23:45 відповідного дня (там знайдете кнопку) , усім бажаю удачі 🤞 📣Тех.питання та організація
3 502
5
Інфа по промці на 100$ від Kraken Як я і думав, ну занадто легко все виходило і через наплив акцію прикрили дуже швидко і, на
Інфа по промці на 100$ від Kraken Як я і думав, ну занадто легко все виходило і через наплив акцію прикрили дуже швидко і, на жаль, замість 100$ на спот дали 100$ для покриття комісій За допомогою 100$ які покривають комісію можна відкрутити ~300к$ обʼєму і отримати орієнтовно 4000 поінтів саме це зараз і роблю В понеділок буде розподіл поінтів, тому за вихідні швидко крутану халявний обʼєм🤝 🎞ВІДЕО-ІНСТРУКЦІЯ 🥉 РЕЄСТРАЦІЯ KRAKEN ⚫️ РЕЄСТРАЦІЯ NADO 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
5 220
6
Бля пацани, сам не заробив і вам не дав🗿 Вчора вранці зайшов в шорт по SPACEX, так як він реально був перегрітий + скоро роз
Бля пацани, сам не заробив і вам не дав🗿 Вчора вранці зайшов в шорт по SPACEX, так як він реально був перегрітий + скоро розлоки Поки пішов попити похавать і написати пост токен уже пролився, я хотів фіксувати на 180$. Але подумав зараз знову дам кол і все піде по пізді. Вже є ізі профіт, закриваю і забуваю Як результат сьогодні токен пролився до 170, якби дав кол і ви б заробили і я б + 1500$ забрав🫠 Ну нічого, ще своє заберем. А ви шортили ? 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 897
7
Де буде дно по $BTC 🥉 ? 🔘2013-2015 роки Падіння від хая склало 87%. Днів до дна 410. 🔘2017-2018 роки Падіння від хая склал
Де буде дно по $BTC 🥉 ? 🔘2013-2015 роки Падіння від хая склало 87%. Днів до дна 410. 🔘2017-2018 роки Падіння від хая склало 84%. Днів до дна 363. 🔘2021-2022 роки Падіння від хая склало 78%. Днів до дна 376. Кожен новий цикл стає менш волатильним і менш "болючим" для інвесторів У 2013 році біткоїн був експериментом для китів У 2017 році це вже був інструмент для спекулянтів. У 2021 році на ринок прийшли фонди, корпорації та публічні компанії. Сьогодні у нас є ETF, інституційні інвестори, пенсійні гроші, публічні компанії та навіть держави, які вже тримають BTC на балансі. Чи може актив з капіталізацією у кілька трильйонів доларів падати так само, як він падав у епоху, коли його можна було купити на форумі за пару кліків? Сумніваюся Якщо продовжити тенденцію зниження глибини ведмежих ринків, то наступний цикл може бути з падінням приблизно на 65-70% 🔭 🔴 Мінус 60% = 50 000 доларів. 🔴 Мінус 65% = 44 000 доларів. 🔴 Мінус 70% = 38 000 доларів. Зараз ми падаємо 252 дні, тобто тільки 70% падіння за часом пройшло. 🧠Можна відзначити для себе діапазон $55-40к по $BTC і набирати за наступною стратегією: чим більше падає актив, тим більше я купую. Наприклад, купив по $55к на 50$, впав на $53к докупив вже на 70$ і так далі. Де точно буде дно ніхто не знає 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 595
8
SpaceX за кілька днів додала до капіталізації більше ніж на половину Bitcoin 🥉 🔴Bitcoin сьогодні коштує близько 1.3 трлн$ �
SpaceX за кілька днів додала до капіталізації більше ніж на половину Bitcoin 🥉 🔴Bitcoin сьогодні коштує близько 1.3 трлн$ 🔴 SpaceX після IPO вже оцінюють більш у 2.8 трлн$ Тобто одна приватна компанія Ілона Маска зараз коштує на понад 1 трлн$ дорожче, ніж весь Bitcoin разом узятий… Для розуміння масштабу: 🔴1 трлн$, це майже 77% від усієї капіталізації Bitcoin 🔴На ці гроші можна купити понад 15 млн BTC за поточними цінами 🔴Це більше ніж 70% від усіх біткоїнів, які коли-небудь існуватимуть… Найцікавіше навіть не те, що SpaceX стала дорожчою за Bitcoin, а те, що якщо хоча б невелика частина цих грошей колись почне заходити в крипту, ринок може дуже швидко нагадати всім, що таке справжня бичка 🐂 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 451
9
Як не спалювати по 100$ на комісіях при обміні usdt 🥉 Ті хто живуть в Європі і отримують зарплату в тезері уже помітили, що
Як не спалювати по 100$ на комісіях при обміні usdt 🥉 Ті хто живуть в Європі і отримують зарплату в тезері уже помітили, що MICA закрутила гайки 🔩 Біржи або обмежують роботу з USDT або завалюють питаннями про походження коштів По розрахунках на простих свапах через гаманці ми втрачаємо до 100$ в місяць. Дуже боляче це на великих сумах. Порахувати скільки ви втратили можна тут Знайшов непогане рішення — команда 001k.bot щойно запустила вебверсію. Що зараз дійсно зручно: ▫️ 0% комісії на обмін USDT → USDC (наразі це один із найвигідніших варіантів). ▫️ Без зайвого контролю та надмірних перевірок. ▫️ Безпека: є вбудована AML-перевірка. Спочатку можна перевірити адресу через платформу, а вже потім приймати кошти. Набагато спокійніше, коли знаєш, що не отримаєш блокування через “брудну” крипту. Один акаунт працює і для Telegram, і для вебверсії — це дійсно зручно. Якщо ви також втомилися переплачувати посередникам, рекомендую протестувати, поки умови залишаються настільки вигідними. Можете спробувати у зручному для себе форматі👇 У web версії 🧑‍💻 або прямо в тг боті 💬
4 169
10
Kraken знову роздав поінти🔥 Цього тижня був в Києві на конфі тому оборот зробив дуже маленький, точно навіть не скажу, забув
Kraken знову роздав поінти🔥 Цього тижня був в Києві на конфі тому оборот зробив дуже маленький, точно навіть не скажу, забув записати, думаю в районі 100к$ і які ж результати NADO: 36 поінтів Kraken: 1249 Поки статистика така: спалив на комісії 1625$, за це отримав 2100 поінтів на Nado і 54000 на Kraken Якщо надо виходить по 2-3$ за поінт це вже окуп + трошки бабок, а поінти з Kraken це вже чистий жирний профіт 💰 🎞ВІДЕО-ІНСТРУКЦІЯ 🥉 РЕЄСТРАЦІЯ KRAKEN ⚫️ РЕЄСТРАЦІЯ NADO 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 243
11
ЕКСТРЕННА НОВИНА: 🇺🇸🇮🇷 Мирна угода між США та Іраном досягнута 📈 Офіційна церемонія підписання відбудеться у п'ятницю, 1
ЕКСТРЕННА НОВИНА: 🇺🇸🇮🇷 Мирна угода між США та Іраном досягнута 📈 Офіційна церемонія підписання відбудеться у п'ятницю, 19 червня, у Швейцарії. Трамп просто вирішив зробити собі подарунок на день народження) Надіюсь цей договір буде тривати уже постійно, а не як всі попередні 🗿 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 755
12
رسالة فيديو
4 891
13
Як виконати акцію на 1000$ від Kraken ❗️ Честно, не розумію чого так легко, мають дати від 100$ до 1000$, по ідеї мають дати
Як виконати акцію на 1000$ від Kraken ❗️ Честно, не розумію чого так легко, мають дати від 100$ до 1000$, по ідеї мають дати всім, але я думаю що мейбі буде вибірково або пул швидко розберуть Я в коментарях лишив інструкцію як виконати завдання, якщо все зробили правильно то зʼявиться плажка очікується виплата 😄Реєстрація на KRAKEN Pro: https://proinvite.kraken.com/9f1e/e9qhpdnz 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
5 819
14
Отримуємо 100-1000$ в BTC від Kraken😄 Промо є не у всіх, хз як роздавали певно рандомно, у менп була, кент тільки що створив
Отримуємо 100-1000$ в BTC від Kraken😄 Промо є не у всіх, хз як роздавали певно рандомно, у менп була, кент тільки що створив акаунт і у нього теж є, а на мультах є не всюди. Заходимо в розділ ,,БІЛЬШЕʼʼ потім в ,,ПРОМОАКЦІІʼʼ Треба зробити угоду з маржою на 500$, за це мають дати нагороду👇 💵Нагороди: 100$, 200$, 400$, 600$ або 1000$ в BTC, як пощастить Також біржа нещодавно анонсувала, що знижує комсу на споті для Українців, тому фармити стає ще дешевше 😄Реєстрація на KRAKEN Pro: https://proinvite.kraken.com/9f1e/e9qhpdnz ВІДЕО ГАЙД ПО ФАРМУ: https://youtu.be/u5U2JF6a8lQ?si=g5w6TVwJg5ey8BCC 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
5 525
15
Ідея як я можу змінити свою BMW на M3 💡 Осінню я купив нову машину, тоді вона стала мені а районі ~40,000$, хотілось звичайн
Ідея як я можу змінити свою BMW на M3 💡 Осінню я купив нову машину, тоді вона стала мені а районі ~40,000$, хотілось звичайно м3, але не хотів давати велику частину депо в пасив Зараз на ринку медвежка, але я думаю, що ще є куди падати, не було багато ліквідацій, ні взломів бірж і в цілому обороти на біржах як на бичці. Я думаю, що дно буде в районі 35к$-40к$ Якщо ми побачимо таку ціну, я буду одразу продавати машину або позичу у кентів багачів $ під залог тачки на рівно 1 BTC, і таким чином за рік-два холда, думаю точно зможу свапнути ії на M3 Як вам така ідея ? 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
5 029
16
🧠 Роздуми про Kraken і стратегія Вчора сидів думав, що робити і як фармити, бо бачу, що дають менше поінтів і до чого дійшов
🧠 Роздуми про Kraken і стратегія Вчора сидів думав, що робити і як фармити, бо бачу, що дають менше поінтів і до чого дійшов Зараз запустили 3 сезон який буде йти ще 3 тижні, і потім буде останній четвертий тобто орієнтовно 20 липня фарм має закінчитись, мейбі дадуть якийсь бонусний на тиждень/два. Вийти по інфи вони мають орієнтовно в серпні В перших двох сезонах сипало дуже багато поінтів, в рази 3 більше чим зараз, але і поки ще терпимо, думаю в четвертому сезоні коли почнуть уже гріти дропом поінт буде ультра дорогим тому там фармити не буду План зараз: до кінця 3 сезона (3 тижні) робити оборот по 280к$ на фючах і 20к$ на споті. Попутно хеджуюсь з Nado і ще й там фармлю дроп 45% токенів Ink підуть на дроп користувачам, при капі 1ярд+ а вона буде 100% це виходить ну пздц смачно, особливо якщо дивитись як мало людей зараз крутять Дуже хочу винести з дропа $INK 20,000$+ щоб взяти хату по єОселі, бо платити за оренду особливо влітку в Одесі ну його нах Надіюсь зробив правильну ставку. Також нагадую, що своїм рефам повертаю комсу яку з вас отримую, тому вам фарм обійдеться ще дешевше 🤝 🎞ВІДЕО-ІНСТРУКЦІЯ Знову ж таки, нікого крутити не заставляю, тут я пишу про свої дії, поки налаштовний буліш, спалив вже десь ~1500$, ще спалю десь стільки ж 🥉 РЕЄСТРАЦІЯ KRAKEN ⚫️ РЕЄСТРАЦІЯ NADO 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 581
17
Повністю перехожу з ADS POWER Останнім часом багато фаду на нього, виявилось що він застарілий і одна з причин поганих проход
Повністю перехожу з ADS POWER Останнім часом багато фаду на нього, виявилось що він застарілий і одна з причин поганих проходок в проектах і так далі саме через нього Зараз для себе обрав AGENT-X. Основна причина, що його розробили саме криптани і працювати в ньому зручніше.Тому вчора переніс туди свої акаунти ось інструкція Зараз акція до 15 червня можна отримати 100 профілів безкоштовно Промокод INCRYPTO дає знижку 20% на всі плани Поки на ринку така скука, треба робити роботу над помилками і робити те на що під час бички не буде часу🤝 Хто крипто абзузер, рекомендую придивитися, ось сайт
4 514
18
На крок ближче до лайфченжда від Kraken 🪙 Знову сипанули поніти, цього тижня був по роботі в Вінніці, тому оборот зробив всь
На крок ближче до лайфченжда від Kraken 🪙 Знову сипанули поніти, цього тижня був по роботі в Вінніці, тому оборот зробив всього 250к$ і отримав такі результати ⚫️В nado отримав 64 поінта, після того як почали давати в 3 рази менше поінтів стало фармити тяжче 🥉 В Kraken на який роблю максимальну ставку отримав 4000 поінтів, хз чого дали так мало, можливо почали різати кількість і ближче до лістингу будуть давати по 100 поінтів, тому зараз поки дають бути крутити Ціль нафармити до кінця місяця 100к поінтів і потім піти в чіл режим, тому зараз робитиму по 300к$ обороту в тиждень 🎞ВІДЕО-ІНСТРУКЦІЯ Також нагадую, якщо реєструєтесь за моїм посиланням одразу отримуєте 600 поінтів і 10$ в BTC 🥉 РЕЄСТРАЦІЯ KRAKEN ⚫️ РЕЄСТРАЦІЯ NADO 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 766
19
РОЗІГРАШ 10 БІЛЕТІВ НА INCRYPTED CONFERENCE 🔥 Разом із біржею BitMex та топовими крипто-каналами запускаємо розіграш 10 квит
РОЗІГРАШ 10 БІЛЕТІВ НА INCRYPTED CONFERENCE 🔥 Разом із біржею BitMex та топовими крипто-каналами запускаємо розіграш 10 квитків на Incrypted Conference 2026 - найбільшу криптоконференцію України 🇺🇦 Ціна білета 150$ у вас є шанс виграти їх безкоштовно ➡️ЯК ВЗЯТИ УЧАСТЬ? 1. Підписатися на всі канали учасників розіграшу 🟢 Yamato - Legends 🟢 InCrypto 🟢 BINANCE | Актуальні схеми 🟢 Cryptoshi | Crypto 🟢 𝐂𝐑𝐈𝐏𝟒| 𝐂𝐑𝐘𝐏𝐓𝐎 🟢 MONEYMAKER 🟢Andriietskyi 2. Зареєструватися на BitMEX по цьому посиланню; 3. Заповнити гугл-форму (вказавши UID та Тг Нік). 13 червня 2026 📍 Київ, КВЦ «Парковий» На вас чекають: ➡ 3500+ учасників ➡ 30+ спікерів ➡ 50+ партнерів ➡ Binance, OKX, Bitget, Kraken, MEXC, Trust Wallet та інші.. ⬇️ В прямому ефірі в понеділок (08.06.2026) о 19.00 за Києвом, рандомно розіграємо квитки (ждемо усіх).
4 916
20
Буду котлетити 10к$ в IPO SpaceX на Kraken ❗️ Біржа Kraken дозволяє купувати свій токенізований SpaceX ($SPCXx) від xStocks Щ
Буду котлетити 10к$ в IPO SpaceX на Kraken ❗️ Біржа Kraken дозволяє купувати свій токенізований SpaceX ($SPCXx) від xStocks Що для цього потрібно? ▫️Зареєструватися на біржі ▫️ Далі нам потрібно завантажити офіційний додаток Kraken на телефон, а також пройти KYC (Україна проходить!) ▫️Далі ми в самому додатку розміщуємо ордер на покупку SPACEX за ціною IPO 135$ (слипаж 5%), немає гарантій, що він буде виконаний, але це найкраща можливість "офіційно" взяти участь в IPO SPACEX і зловити ікси Планую купити на 10,000$ якщо вийде 🚀 🥉 РЕЄСТРАЦІЯ KRAKEN 📱INCRYPTO 🎞INCRYPTO 🐣X 📷INST
4 685